Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Assassin's Creed Shadows - gameplay przedstawiający bardziej rozbudowany parkour w grze

Szymon Góraj | 08-01-2025 16:00 |

Assassin's Creed Shadows - gameplay przedstawiający bardziej rozbudowany parkour w grzeUbisoft wchodzi w kolejny rok z zupełnie innej pozycji niż ostatnio. Wtedy wydawało się, że tradycyjnie niezależnie od opinii graczy zaplanowane na kolejne miesiące gry będą cieszyły się dobrą sprzedażą. W końcu w kolejce była nowa wersja Księcia Persji, Star Wars Outlaws i oczywiście Asasyn w Japonii. Tymczasem te dwa pierwsze tytuły sprzedały się znacząco poniżej oczekiwań, a w przypadku Shadows zdecydowano się na przełożenie premiery.

Zaprezentowano nowe fragmenty rozgrywki z Assassin's Creed Shadows, gdzie można zaobserwować pewne znaczące zmiany w parkourze.

Assassin's Creed Shadows - gameplay przedstawiający bardziej rozbudowany parkour w grze [1]

Assassin's Creed Shadows - zakulisowe doniesienia o projekcie. Połowa deweloperów miała nigdy wcześniej nie tworzyć żadnej gry

Wielu grom z tej serii dostawało się po głowie przed premierą - czasem ze słusznych pobudek, innym razem trochę mniej - ale trudno znaleźć przypadek aż tak skrajny. Kontrowersje związane z kwestią jednej z głównych postaci, nierobiące większego wrażenia materiały promujące tytuł, aż w końcu przełożenie premiery. Klęska pierwszej gry w otwartym świecie w uniwersum Gwiezdnych Wojen zdawała się być bezpośrednią przyczyną wycofania premiery Assassin's Creed Shadows na luty 2025. I powoli się do tego terminu zbliżamy.

Assassin's Creed Shadows - nowa wersja silnika Anvil wprowadzi nie tylko Ray Tracing, ale również lepszą fizykę i destrukcję

Na ile gra faktycznie zostanie dopracowana, a w jakim stopniu mamy do czynienia ze zwykłym przegrupowaniem sił, przekonamy się dopiero w okolicach połowy przyszłego miesiąca, natomiast trzeba przyznać, że najnowszy materiał pokazuje kilka wyraźnych zmian w ważnym aspekcie rozgrywki. Parkour nie będzie już sprowadzał się do trzymania jednego przycisku, a nie każda powierzchnia będzie zdatna do bezproblemowego przemieszczania się. System dynamicznego poruszania się miał zostać znacząco zróżnicowany. Przede wszystkim parkour połączono z unikiem, generując znacznie więcej możliwości działania zarówno przy dostawaniu się w mniej dostępne miejsca, jak i w trakcie ucieczki. Oczywiście szersze pole do popisu na akrobacje ma Naoe niż Yasuke, tutaj sytuacja się naturalnie nie zmienia.

Assassin's Creed Shadows - gameplay przedstawiający bardziej rozbudowany parkour w grze [2]

Assassin's Creed Shadows - gameplay przedstawiający bardziej rozbudowany parkour w grze [3]

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 69

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.