Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Gra Quantum Error na PlayStation 5 z ray tracingiem w 4K i 60 fps

Dominik Wiśniewski | 31-03-2020 12:00 |

Gra Quantum Error na PlayStation 5 z ray tracingiem w 4K i 60 fpsQuantum Error to jedna z pierwszych niezależnych gier, które zostały potwierdzone na konsolę PlayStation 5. Opracowane przez TeamKill Media (małe studio gier z siedzibą w Wyoming, założone przez czterech braci w 2016) Quantum Error zostało opisane jako kosmiczny horror, a zarazem strzelanka napędzana technologią silnika Unreal. O fabule nie wiadomo wiele więcej, prócz tego, co przynosi trailer. Widzimy w nim oddział strażacki, który przedziera się przez klaustrofobiczne środowisko, aż napotyka grupę stworzeń kojarzącą się z zombie. Studio TeamKill Media wypuściło dotąd jedną grę - Kings of Lorn: The Fall of Ebris, która nie spotkała się z przesadnie dobrym odbiorem. Trailer Quantum Error także nie wygląda na szalenie zachęcający, ale ważniejsza w tym przypadku jest inna kwestia.

Kosmiczny shooter Quantum Error w wersji na PlayStation 5 ma zapewniać rozdzielczość 4K przy 60 fpsach i to z włączoną technologią ray tracing.

Quantum Error: kosmiczny FPS na PS5 z ray tracingiem w 4K i 60 fps [1]

PlayStation 5 vs Xbox Series X - pierwsze starcie nowych konsol

Niedługo po oficjalnej zapowiedzi gry Quantum Error, twórcy zaczęli odpowiadać fanom na pytania dotyczące produkcji, poprzez rozćwierkane medium społecznościowe Twitter. W ciągu kolejnych wiadomości TeamKill Media ujawniło, że wraz z rzeczonym tytułem na PlayStation 5, celują w rozdzielczość 4K przy zachowaniu 60 klatek na sekundę. Informacja jest ważna nie tylko dlatego, że nareszcie możemy doczekać się na konsolach tak wysokiej rozdzielczości przy 60 fpsach i to jeszcze z ray tracingiem, ale także dlatego, że uświadamia nam ona, jak bardzo mocarną będzie najnowsza konsola Sony.

SONY PlayStation 5 - Oficjalna specyfikacja techniczna konsoli

To jednak nie koniec historii z informacjami od TeamKill Media. Studio wyjaśniło bowiem, że póki co gra Quantum Error uruchomiona została na komputerze o wydajności identycznej z mocą PlayStation 5 i stąd właśnie wiadomo, jak tytuł będzie zachowywać się już na konsoli. Zanim w Quantum Error zagramy na PS5, tytuł ma pojawić się najpierw na PS4. Twórcy nie wykluczają przy tym tzw. cross-buy. Byłaby to świetna opcja dla tych graczy, którzy chcą kupić tytuł jeszcze na PlayStaion 4 ale później zagrać również na PlayStation 5.

Źródło: WccfTech
0
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 29

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.