Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

api mantle

AMD nie będzie optymalizowało API Mantle

AMD nie będzie optymalizowało API Mantle

Jeszcze API Mantle nie umarło? Na początku marca firma AMD oficjalnie poinformowała deweloperów zainteresowanych tworzeniem gier wykorzystujących wspomnianą metodę renderowania o konieczności zmiany strategii - producent z Sunnyvale delikatnie zasygnalizował twórcom, że lepiej będzie się skupić na API DirectX 12 oraz Vulkan, ponieważ nowości wprowadzone we wspomnianych środowiskach pokrywają się poniekąd z założeniami Mantle. Co więcej, technologia AMD została wykorzystana przy tworzenia Vulkana...

Co ma wspólnego API Mantle i Vulkan, czyli glNext?

Co ma wspólnego API Mantle i Vulkan, czyli glNext?

W tym roku branża gier komputerowych otrzyma kilka bardzo ważnych nowych narzędzi do rozwoju swoich nowych produkcji. Nie musimy już chyba wspominać, że wszyscy ekscytują się nadchodzącym DirectX 12, który zadebiutuje wraz z systemem operacyjnym Windows 10. Czy jest to jedyny powód do zadowolenia dla deweloperów? Początek tego miesiąca był bardzo gorący dla całego segmentu gier, a wszystko to za sprawą głośnych zapowiedzi i... kontrowersyjnych decyzji. Kilka dni temu AMD poinformowało o zmianie...

AMD zmienia strategię wobec API Mantle ze względu na DirectX 12

AMD zmienia strategię wobec API Mantle ze względu na DirectX 12

Walka pomiędzy producentami kart graficznych odbywa się na różnych polach. Nie zawsze najlepszym sposobem na pokonanie przeciwnika jest wytoczenie przeciwko niemu najpotężniejszych dział - w tym sensie rozumiemy znakomite parametry sprzętowe, które bez odpowiednich dodatków w postaci dobrego oprogramowania nic nie zdziałają. Obecne gry komputerowe tworzone przy użyciu API DirectX cechują się nadmiernym wykorzystaniem procesora, co jest spowodowane ogromem "zbędnych" funkcji mających na celu zapewnienie...

3DMark z obsługą API Mantle jeszcze w tym roku

3DMark z obsługą API Mantle jeszcze w tym roku

Mierzenie wydajności kart graficznych przy pomocy gotowych benchmarków opierających się na powtarzalnych sekwencjach jest co prawda bardzo wygodne, jednak realne testy przeprowadzane w grach komputerowych pozwalają nam na bardziej miarodajną ocenę możliwości danego modelu - często okazuje się, że punkty osiągane w benchmarkach nie odpowiadają rzeczywistym wynikom czerpanym z najnowszych produkcji, które interesują graczy. Pomimo tego, oprogramowanie testujące 3DMark cieszy się nadal sporą popularnością...

Otwarte SDK dla API Mantle pojawi się jeszcze w tym roku

Otwarte SDK dla API Mantle pojawi się jeszcze w tym roku

Potężne karty graficzne byłyby niczym bez odpowiednich sterowników, które potrafią wykorzystać moc obliczeniową każdego procesora GPU - dobre oprogramowanie sterujące od producenta to dopiero połowa sukcesu, bowiem deweloperzy tworzący gry oraz aplikacje użytkowe muszą również przyłożyć się do swoich projektów i postarać się dostarczyć użytkownikowi końcowemu jak najbardziej zoptymalizowany produkt. Gry komputerowe wykorzystują gotowe zestawy funkcji znane jako API - może to być DirectX,...

Gra Star Citizen gotowa na rozdzielczość 4K oraz 8K

Gra Star Citizen gotowa na rozdzielczość 4K oraz 8K

Gry komputerowe coraz częściej kojarzą nam się z różnego rodzaju ograniczeniami lub limitami, a przyszłość nie zapowiada się wcale lepiej - sporą zasługę mają tutaj konsole do gier, które swoimi technicznymi możliwościami potrafią doprowadzać deweloperów do białej gorączki, szczególnie gdy muszą oni dopasować daną produkcję zarówno do urządzeń Microsoftu i Sony, jak również do pecetów. Najbardziej kontrowersyjne teorie na ten temat wygłaszają przedstawiciele studia Ubisoft, jacy próbują...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.