Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Layers of Fear - efektowna zapowiedź gry Bloober Team. Tak wygląda zwieńczenie serii na Unreal Engine 5

Szymon Góraj | 28-04-2023 10:00 |

Layers of Fear - efektowna zapowiedź gry Bloober Team. Tak wygląda zwieńczenie serii na Unreal Engine 5Prace nad reinterpretacją jednej z najbardziej rozpoznawalnych gier od studia z Krakowa wydają się iść całkiem dobrze, choć wiemy na razie jedynie, że ma ona wyjściowo zadebiutować jeszcze w czerwcu. Deweloperzy dalej natomiast podgrzewają atmosferę, wypuszczając kolejne materiały przygotowujące nas do rozgrywki. Tym razem przybliżono dokładniej technologię, która ma sprawić, że nawet to, co poznaliśmy już dawno w oryginale, będzie całkiem śwież.

Bloober Team opublikował kolejne wideo związane z Layers of Fear, które koncentruje się na technicznych usprawnieniach tytułu.

Layers of Fear - efektowna zapowiedź gry Bloober Team. Tak wygląda zwieńczenie serii na Unreal Engine 5 [1]

Crimen Mercenary Tales - komiksowy polski slasher VR z zapowiedzią. Swojskie klimaty i kompozytor Layers of Fear

Jak zapowiedziano już jakiś czas temu, finalna wersja Layers of Fear zostanie przeniesiona na Unreal Engine 5, co ma znacząco wpłynąć na zwiększenie nie tylko audiowizualnych efektów, ale i wprowadzić jeszcze mocniejszą atmosferę grozy. Jednym z kluczowych czynników mających wpłynąć na rozgrywkę jest system Lumen, dodający dynamiczne oświetlenie. Nie zabraknie Ray Tracingu, a także systemu Niagara, odpowiadającego za tworzenie zaawansowanych efektów cząsteczkowych i siłą rzeczy poprawiającego wygląd lokacji.

Layers of Fear - efektowna zapowiedź gry Bloober Team. Tak wygląda zwieńczenie serii na Unreal Engine 5 [2]

Layers of Fear - Bloober Team prezentuje nam otchłanie strachu. 11-minutowy zapis rozgrywki

Gra oferować będzie też rzecz jasna rozdzielczość 4K oraz HDR, deweloperzy z Bloober Team mają również postarać się o odpowiednie zoptymalizowanie tytułu, aby poza audiowizualnym przepychem był on możliwie jak najbardziej grywalny. Dostępne będzie wsparcie w postaci DLSS i XeSS, choć w trailerze nie wspomniano o FSR. Zaimplementowane zostaną nieco inne mechaniki wzbogacające doświadczenie i zmieniające w pewien sposób perspektywę w narracji. Prezentacja wygląda naprawdę imponująco, co zwiększa szanse na to, że finalna edycja Layers of Fear będzie czymś więcej niż technologiczną wprawką do remake'u Silent Hill 2.

Źródło: WCCFtech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.