xe low latency
Intel XeSS 2.1 umożliwi korzystanie ze skalowania oraz generatora klatek na kartach NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Technika skalowania Intel XeSS 2 zadebiutowała jesienią zeszłego roku, wraz z pierwszymi kartami graficznymi Intel ARC Battlemage, opartymi na architekturze Xe2. Udoskonalona wersja XeSS poszerzyła zakres możliwości zarówno o generator klatek (XeSS Frame Generation) jak również redukcję opóźnienia (XeLL - Xe Low Latency). XeSS 2 od początku był jednak oferowany wyłącznie na układach graficznych producenta. Nowy pakiet SDK dla XeSS 2.1 zmienia ten stan rzeczy.
Intel XeSS 2 to nowa wersja techniki skalowania, łącząca w sobie funkcje Super Resolution, Frame Generation oraz XeLL

Intel zaprezentował właśnie karty graficzne ARC B580 oraz ARC B570, które jako pierwsze modele desktopowe należą do generacji Battlemage. Oprócz solidnej dawki hardware, producent nie zapomniał również o software. Na pierwsze miejsce wskakuje tutaj technika XeSS, która doczeka się rozszerzenia o drugą generację. Intel zdecydował się kroczyć podobną ścieżką jak NVIDIA, zatem nowa wersja XeSS zaoferuje obsługę również generatora klatek oraz narzędzia do zmniejszania input laga. To jednak nie...
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Linux z rekordowym udziałem w Polsce i Europie. Alternatywa dla Windowsa nigdy nie była tak popularna
NVIDIA ogranicza produkcję kart graficznych GeForce RTX 5060 i RTX 5060 Ti 8 GB w obliczu rynkowej dominacji