xess frame generation
Intel XeSS 2.1 umożliwi korzystanie ze skalowania oraz generatora klatek na kartach NVIDIA GeForce i AMD Radeon
Technika skalowania Intel XeSS 2 zadebiutowała jesienią zeszłego roku, wraz z pierwszymi kartami graficznymi Intel ARC Battlemage, opartymi na architekturze Xe2. Udoskonalona wersja XeSS poszerzyła zakres możliwości zarówno o generator klatek (XeSS Frame Generation) jak również redukcję opóźnienia (XeLL - Xe Low Latency). XeSS 2 od początku był jednak oferowany wyłącznie na układach graficznych producenta. Nowy pakiet SDK dla XeSS 2.1 zmienia ten stan rzeczy.
Intel XeSS 2 to nowa wersja techniki skalowania, łącząca w sobie funkcje Super Resolution, Frame Generation oraz XeLL
Intel zaprezentował właśnie karty graficzne ARC B580 oraz ARC B570, które jako pierwsze modele desktopowe należą do generacji Battlemage. Oprócz solidnej dawki hardware, producent nie zapomniał również o software. Na pierwsze miejsce wskakuje tutaj technika XeSS, która doczeka się rozszerzenia o drugą generację. Intel zdecydował się kroczyć podobną ścieżką jak NVIDIA, zatem nowa wersja XeSS zaoferuje obsługę również generatora klatek oraz narzędzia do zmniejszania input laga. To jednak nie...



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki