pytorch
AMD usprawnia technikę AFMF 2.1. Opcja Fast Motion Response rozwiązuje problem płynności w dynamicznych scenach

Producenci kart graficznych ciągle udoskonalają swoje rozwiązania, aby zaoferować graczom jeszcze większą płynność animacji. Firma AMD rozwija autorską technikę AMD Fluid Motion Frames, która działa na poziomie sterownika. Rozwiązanie to nie jest jednak pozbawione wad, a inżynierowie stale pracują nad jego ulepszeniem, adresując uwagi zgłaszane przez społeczność graczy. Najnowsze zmiany zapowiadają jednak istotny postęp, szczególnie w szybkich scenach.
Zuckerberg płacił miliony badaczom AI, a i tak odchodzą do OpenAI. Meta w kryzysie po dwóch miesiącach od startu laboratorium

Meta inwestuje ogromne środki w rozwój sztucznej inteligencji, aby dogonić liderów rynku. Firma buduje potężną infrastrukturę i walczy o najlepszych specjalistów. Ostatnie doniesienia wskazują jednak, że wewnętrzne działania prezesa firmy mogą przynosić skutki odwrotne do zamierzonych. W korytarzach firmy rośnie napięcie, które zagraża stabilności kluczowych zespołów badawczych i może wpłynąć na cały harmonogram prac nad nowymi technologiami.
Llama 2 - nowa generacja dużego modelu językowego od Mety, która powstała przy współpracy z Microsoftem

Kolejna odsłona dużego modelu językowego od Mety, jakim jest Llama 2, została właśnie za darmo udostępniona dla wszystkich - również do użytku komercyjnego. Mark Zuckerberg ogłosił na swoim profilu na Facebooku, że i tym razem współpracowano z firmą Microsoft. Cały kod Llama 2 jest otwartoźródłowy, z uwagi na niemal same zalety takiego rozwiązania. Model językowy charakteryzuje się sporo wyższym zakresem danych, na jakich został wytrenowany (niż Llama).
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku