Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

PSVR

High-endowe headsety VR z lepszą o 60% sprzedażą w 2018

High-endowe headsety VR z lepszą o 60% sprzedażą w 2018

Pomimo niskiej ceny i niewygórowanych wymagań sprzętowych, rynek smartfonowych gogli VR nie cieszy się obecnie dużym zainteresowaniem. Zaliczył on ogromny spadek sprzedaży w ubiegłym roku, co przełożyło się również na gorszą sytuację tego segmentu w ogóle. Mimo wszystko, technologia wirtualnej rzeczywistości nie ma się tak wcale najgorzej – zwłaszcza produkty z najwyższej półki. W roku 2018 sprzedało się ich o 60% więcej niż w 2017. Firma IDC dokonała właśnie analizy rynku VR na bazie...

Sony patentuje technologię transmisji zawodów esportowych w VR

Sony patentuje technologię transmisji zawodów esportowych w VR

Esport to niezwykle dochodowy segment branży elektronicznej rozrywki. Co więcej, pomimo zawrotnego tempa rozwoju, nadal stoją przed nim ogromne możliwości dalszej ekspansji. Transmisje telewizyjne tego typu zawodów weszły do mediów już jakiś czas temu, a wydarzenia takie, jak Intel Extreme Masters cieszą się ogromną renomą. Według przewidywań firmy Newzoo, w tym roku liczba widzów wirtualnych zmagań osiągnie próg 454 milionów osób. Firma Sony właśnie opatentowała technologię, która pozwoli...

Twórca Another World pracuje nad grą na PlayStation VR

Twórca Another World pracuje nad grą na PlayStation VR

Choć jego najbardziej znana gra ukazała się prawie trzy dekady temu, Éric Chahi nie przestaje być zainteresowany najnowszymi technologiami. Twórca Another World popełnił w 2011 świetną wariację na temat Populousa, zatytułowaną From Dust. Jednak od tamtego czasu nie stworzył żadnej nowej gry. W międzyczasie, w 2016 roku założył studio Pixel Reef w Montpellier, we Francji. Od tamtej pory pracował nad grą Paper Beast, która ukaże się w tym roku na PlayStation VR, a w przyszłym będzie grywalna...

3dRudder - nowy kontroler ruchowy na nogi dla PlayStation VR

3dRudder - nowy kontroler ruchowy na nogi dla PlayStation VR

Virtual Reality to rewolucja, która nie do końca jednak rozwinęła skrzydła. Na PC sprzedaż Oculus Rift i HTC Vive jest raczej niszowa, a interesujących gier stosunkowo niewiele. Z kolei na konsolach, z PS4 na czele, VR w komercyjnym sensie przyjął się znacznie lepiej. Znajduje się tam szersze grono odbiorców, ale problemem Sony było przez długi czas podchodzenie do tego segmentu elektronicznej rozrywki w nieregularnych zrywach. W zeszłym roku jednak dało odczuć się intensyfikację działań japońskiej...

Bezprzewodowe gogle PlayStation VR 2 - Patent zdradza plany Sony

Bezprzewodowe gogle PlayStation VR 2 - Patent zdradza plany Sony

Dobra passa gogli PlayStation VR wyraźnie dała wiatr w żagle Sony, które prawdopodobnie szykuje się już do wprowadzenia na rynek drugiej wersji najpopularniejszego zestawie do oglądania gier z perspektywy wirtualnej rzeczywistości. Patent opublikowany przez Japoński Urząd Patentowy wskazuje jedną, zasadniczą zmianę w konstrukcji gogli: obraz ma być przekazywany bezprzewodowo, za pośrednictwem połączenia radiowego o częstotliwości 60 GHz. Może to być odpowiednik standardu Wi-Fi 802.11ay, umożliwiający...

Prezes Sony: branża robi postępy w stronę drugiej generacji VR

Prezes Sony: branża robi postępy w stronę drugiej generacji VR

Technologia Virtual Reality cieszy się umiarkowanym sukcesem. Owszem, założenia VR są intrygujące, ale w praktyce rzeczywistość wirtualna jest obarczona dużą dozą problemów. Po pierwsze nie istnieją na rynku headsety, które oferują dużą moc obliczeniową i jednocześnie są całkowicie bezprzewodowe. Po drugie, do korzystania z VR potrzeba sporej ilości miejsca. Po trzecie, nadal brakuje większej ilości tzw. „killer apps”, czyli wysokiej jakości gier AAA, które zlegitymizowałyby to medium....

Lenovo uzyskało licencje na headset VR od Sony

Lenovo uzyskało licencje na headset VR od Sony

Chociaż aktualny świat wirtualnej rzeczywistości liczy sobie już kilka dobrych lat, to nadal jest stosunkowo niewielkim rynkiem. Przynajmniej jeśli chodzi o segment konsumencki. Nic więc dziwnego, że co i rusz kolejne firmy próbują swoich sił. Czy to w tworzeniu gogli, kontrolerów, platform lub po prostu gier. Fizyczny sprzęt często jest licencjonowany lub powstaje we współpracy z innymi podmiotami. Chociażby HTC Vive i Valve lub Samsung GearVR oraz Oculus. A właśnie doszło do kolejnego porozumienia,...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.