pakiet sdk
Intel XeSS 2 w końcu będzie łatwiejsze w implementacji dzięki pakietowi SDK i pluginom do popularnych silników gier

Technika Intel XeSS 2 jest z nami od grudnia 2024 roku, choć jej upowszechnienie przebiega stosunkowo wolno. Do tego stopnia, że niektórzy deweloperzy gier wysyłali zapytania w tej sprawie bezpośrednio do samej firmy. Jednak teraz ma to się diametralnie zmienić dzięki udostępnieniu pakietu Software Development Kit (SDK) oraz odpowiednich pluginów do popularnych silników gier, co ma przyspieszyć implementację tej technologii.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p