mecha break
NVIDIA ACE pojawi się wkrótce w pierwszej grze. Technologia może docelowo zrewolucjonizować interakcje z NPC

Interakcje z postaciami niezależnymi w grach mogą w przyszłości zmienić się nie do poznania. Technologia NVIDIA ACE pozwoli bowiem rozmawiać z nimi w czasie rzeczywistym. Choć bazujące na sztucznej inteligencji rozwiązanie dopiero raczkuje, to zapowiedziano już jego implementację w pierwszej grze, czyli ciekawie zapowiadającym się Mecha BREAK. Na razie skala będzie bardzo ograniczona, tak jednak zaczynają zwykle wszystkie nowatorskie technologie.
Mecha Break - efektowna gra wieloosobowa z mechami w roli głównej od twórców Snowbreak otrzymała dłuższy gameplay

Gry z mechami w roli głównej nie są najczęściej pojawiającymi się pozycjami, ale gdy już do tego dochodzi, nierzadko stanowią nie lada rozrywkę. Im bardziej rozbudowany projekt, ze zróżnicowaną bronią i opcjami rozwoju olbrzymich konstruktów, tym lepiej. Świetnie pokazało to w zeszłym roku FromSoftware ze swoim Armored Core VI: Fires of Rubicon. Podczas ostatniego Summer Game Fest, dostaliśmy pierwsze szczegóły innej obiecującej pozycji, a teraz kolejne szczegóły.
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Mafia: The Old Country - Mamma mia! Wymagania sprzętowe to prawdziwy rozbój! Bez upscalingu będzie ciężko
Test NVIDIA GeForce RTX 5050 - Wolniejszy od GeForce RTX 4060 i niewiele tańszy od GeForce RTX 5060. Czego nie rozumiecie?
NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti vs AMD Radeon RX 9060 XT - Test na słabszych procesorach AMD i Intel plus różnych wersjach PCIe