postacie z gry
NVIDIA ACE pojawi się wkrótce w pierwszej grze. Technologia może docelowo zrewolucjonizować interakcje z NPC

Interakcje z postaciami niezależnymi w grach mogą w przyszłości zmienić się nie do poznania. Technologia NVIDIA ACE pozwoli bowiem rozmawiać z nimi w czasie rzeczywistym. Choć bazujące na sztucznej inteligencji rozwiązanie dopiero raczkuje, to zapowiedziano już jego implementację w pierwszej grze, czyli ciekawie zapowiadającym się Mecha BREAK. Na razie skala będzie bardzo ograniczona, tak jednak zaczynają zwykle wszystkie nowatorskie technologie.
Inworld - platforma do tworzenia inteligentnych NPC otrzymała spory zastrzyk gotówki. Nowy wymiar immersji w grach

Czy tego chcemy, czy nie, musimy się przyzwyczaić, że usługi oparte na algorytmach sztucznej inteligencji będą stosowane na coraz większą skalę. Często jednak mają one całkiem pozytywny wydźwięk i pomagają rozwijać sporo dziedzin. Jedną z nich są gry wideo. Elementem, który skutecznie może zepsuć immersję, nierzadko okazują się postacie w grze (NPC). Niekiedy dialogi wydają się szablonowe i po prostu "drętwe". To oblicze może zmienić rozwijająca się platforma Inworld.
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Linux z rekordowym udziałem w Polsce i Europie. Alternatywa dla Windowsa nigdy nie była tak popularna
TOP 10 legendarnych gier, które (nadal) nie otrzymały remake'u lub godnego portu. Na te odświeżenia czekają zwłaszcza milenialsi