Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

direct3d

Direct3D Work Graphs na pierwszym teście. Rezultaty są mieszane, ale to dopiero wstępna implementacja bibliotek

Direct3D Work Graphs na pierwszym teście. Rezultaty są mieszane, ale to dopiero wstępna implementacja bibliotek

Zaprezentowane niedawno biblioteki Direct3D Work Graphs mogą w przyszłości pozytywnie wpłynąć na wydajność komputerów w grach. Nowe rozwiązanie Microsoftu będzie docelowo odciążało procesor, poprzez stworzenie karcie graficznej większej autonomii działania. Dzięki Work Graphs GPU będzie samodzielnie przydzielało sobie zadania i następnie je wykonywało. W sieci opublikowano pierwszy test graficzny z wykorzystaniem omawianych bibliotek.

Microsoft prezentuje biblioteki Direct3D 12 Work Graphs, które mają zoptymalizować wykorzystanie kart graficznych w grach

Microsoft prezentuje biblioteki Direct3D 12 Work Graphs, które mają zoptymalizować wykorzystanie kart graficznych w grach

Za końcowy obraz, który wyświetlany jest na monitorze komputerowym, odpowiada szereg podzespołów. Jednym z kluczowych elementów jest współpraca pomiędzy procesorem a kartą graficzną. Twórcy sprzętu i oprogramowania od początku istnienia branży pracują nad optymalizacją tego procesu. Kolejnym krokiem może być Direct3D 12 Work Graphs, który usprawnia wykorzystanie układów graficznych i pozwala odciążyć CPU w wymagających zadaniach.

Winlator - nareszcie uruchomisz niemal każdą grę z Windowsa na Androidzie! Darmowy projekt już dostępny. Jak z niego skorzystać?

Winlator - nareszcie uruchomisz niemal każdą grę z Windowsa na Androidzie! Darmowy projekt już dostępny. Jak z niego skorzystać?

Rozwój technologii w ostatnich dwóch dekadach był dość dynamiczny. Tak naprawdę większość urządzeń, które były produkowane w jednym roku, w następnym mogły zostać uznane za sporo mniej wydajne i nie tak funkcjonalne. I choć w ostatnich latach branża nie rozwija się w tak błyskawicznym tempie, to cały ówczesny proces pozwolił nam na trzymanie małych komputerów w naszych kieszeniach. Dzisiejsze smartfony i tablety są już na tyle wydajne, że radzą sobie z emulowaniem coraz nowszych konsol....

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.