colossal order
Cities: Skylines II - dużo nowej zawartości mającej skierować grę na właściwe tory. W drodze rozszerzenia i wsparcie dla modów

Nawet najbardziej pieczołowicie budowane zaufanie można stracić w stosunkowo krótkim czasie, jeżeli wpadka będzie odpowiednio duża. Idealnym przykładem takiej sytuacji okazał się przypadek Colossal Order. Pierwsza odsłona Cities: Skylines odniosła wielki sukces, do tego przez wiele lat była konsekwentnie wspierana kolejnymi mocnymi aktualizacjami. Sequel miał wejść na jeszcze wyższy poziom, na razie jednak okazał się wielkim rozczarowaniem.
Cities: Skylines II - twórcy wychodzą z kolejną aktualizacją po problematycznej premierze. Optymalizacja, bugi i inne problemy

Zdecydowanie nie tak miała wyglądać premiera kontynuacji bardzo uznanego IP. Część pierwsza Cities: Skylines zachwycała nie tylko różnorodnością rozgrywki i poziomem rozbudowania, ale była przy tym skrupulatnie rozwijana przez całe lata. Logiczne zatem, że wymagania wobec kolejnej odsłony będą odpowiednio wysokie - zwłaszcza, że zapowiedzi obiecywały całkiem sporo. Niestety, start spotkał się z niemałymi turbulencjami i teraz twórcy mają wiele do naprawienia.
Cities: Skylines 2 z ograniczoną liczbą klatek na sekundę. Jak deweloper uzasadnia swoją decyzję?

Wiosną tego roku szwedzki wydawca gier Paradox Interactive zapowiedział kontynuację swojego bardzo popularnego tytułu Cities: Skylines. Emocje towarzyszące kolejnym prezentowanym materiałom były bardzo duże, niestety co chwilę nie brakuje też wieści o produkcyjnych potknięciach. Wiadomo chociażby, że konsolowi gracze będą musieli poczekać na tytuł aż do przyszłego roku, a wraz z dzisiejszą premierą gry na PC okazuje się, że ta działa jedynie w 30 klatkach na sekundę.
Cities: Skylines II - kolejna duża premiera z problemami. Paradox Interactive zapowiada prace nad poprawkami

Premier w tym okresie w roku nie brakuje, ale dla niejednego to właśnie gra wydana przez Paradox Interactive jest najbardziej oczekiwanym tytułem jesieni (albo przynajmniej znajduje się w czołówce). Pierwsza odsłona Cities Skylines przez lata zebrała całkiem pokaźną grupę fanów, zresztą dopiero niedawno deweloperzy przestali ją rozwijać, aby zrobić miejsce dla kontynuacji. Kolejne materiały drugiej części mogły zaostrzać apetyt, ale niestety do ideału jest daleko.
Cities: Skylines II - gracze konsolowi będą musieli poczekać dłużej niż myśleli, Paradox Interactive przesuwa premierę

Paradox Interactive od lat wypuszcza skomplikowane i wciągające gry strategiczne z większym bądź mniejszym udziałem elementów ekonomicznych. To samo studio odpowiada też za znany i lubiany symulator budowania miasta Cities: Skylines, którego następca miał mieć premierę na wszystkich platformach już 24 października. Nieoczekiwanie jednak deweloperzy zmienili datę premiery w wersjach przeznaczonych na konsole Sony PlayStation 5 i Microsoft Xbox Series.
Cities: Skylines II - symulator budowy miasta z nowym zapisem rozgrywki. Twórcy prezentują nowości względem poprzednika

Jednym z potencjalnych jesiennych hitów będzie druga odsłona świetnego city buildera. Funkcjonująca przez wiele lat poprzedniczka zyskała gigantyczną popularność, wprowadzając gatunek na zupełnie nowy poziom. Pod koniec ubiegłego miesiąca wprowadzono ostatni, pożegnalny dodatek, my tymczasem czekamy na październik, by móc przekonać się, czy Colossal Order podoła temu niemałemu wyzwaniu, tworząc godną kontynuację. Na razie możemy przyjrzeć się materiałom.
Cities: Skylines - wsparcie gry zbliża się ku końcowi. Paradox ogłasza finalne rozszerzenie popularnej strategii ekonomicznej

Colossal Order wraz z wydawcą Paradox Interactive wspierali swój tytuł przez nieco ponad 8 lat. Wszystko jednak kiedyś się kończy. Cities: Skylines powoli ustępuje miejsca zbliżającej się drugiej części - wstępnie zaplanowanej jeszcze na drugą połowę bieżącego roku. Ale twórcy planują całkiem porządny finisz. Niebawem pojawi się jeszcze jedno DLC, które wprowadzi do świetnie przyjętej odsłony kilka dodatkowych umilających oczekiwanie na sequel atrakcji.
Cities: Skylines II nadchodzi. Paradox Interactive przekonuje fanów, że będzie to symulator budowy miasta nowej generacji

Szwedzki wydawca gier Paradox Interactive zapowiedział właśnie kontynuację swojego bardzo popularnego tytułu Cities: Skylines. Pierwszy symulator miasta w ciągu 4 lat po premierze sprzedał się w przeszło 4 mln egzemplarzy. Dodatkowo był wręcz świetnie oceniany przez graczy oraz krytyków. Wszystko przez swoją rozbudowaną mechanikę budowy miasta oraz wsparcie dla modów. Tym bardziej cieszy fakt, że następna część pojawi się jeszcze w tym roku.
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090
NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti - Podkręcono pamięć karty graficznej. Kości GDDR7 od SK hynix osiągnęły 34 Gb/s