Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

amd fluid motion frames

AMD Fluid Motion Frames z poziomu sterownika jest już dostępne dla kart graficznych Radeon RX 6000

AMD Fluid Motion Frames z poziomu sterownika jest już dostępne dla kart graficznych Radeon RX 6000

W ubiegły weekend informowaliśmy Was, że na kartach graficznych AMD Radeon RX 7000 można już sprawdzać działanie technologii Fluid Motion Frames (Frame Generation, interpolacja klatek) z poziomu sterownika graficznego i całkowicie poza techniką AMD FSR 3. Fluid Motion Frames można aktywować praktycznie w każdej grze, opartej na bibliotekach DirectX 11/12, jednak początkowo rozwiązanie to ograniczono do najnowszych układów RDNA 3. Teraz z możliwości AFMF skorzystają kolejne osoby.

AMD Fluid Motion Frames można przetestować w pokaźnym zestawie gier... o ile posiadamy kartę Radeon RX 7000

AMD Fluid Motion Frames można przetestować w pokaźnym zestawie gier... o ile posiadamy kartę Radeon RX 7000

Wczoraj na rynku zadebiutowała długo wyczekiwana technika AMD FSR 3, wprowadzająca nie tylko upscaling obrazu, ale również technologię AMD Fluid Motion Frames, działającą na podobnej zasadzie co Frame Generation w kartach NVIDIA GeForce RTX 4000. FSR 3 zadebiutował na razie w dwóch grach - Forspoken oraz Immortals of Aveum, jednak nie oznacza to że z niektórych nowości nie skorzystamy już teraz także w innych grach. AMD opublikowało bowiem specjalną wersję sterownika, choć nie brakuje sporych ograniczeń.

AMD FSR 3 z technologią Fluid Motion Frames nadal bez daty premiery, ale poznaliśmy pierwsze gry z obsługą techniki

AMD FSR 3 z technologią Fluid Motion Frames nadal bez daty premiery, ale poznaliśmy pierwsze gry z obsługą techniki

Kilka dni temu NVIDIA ujawniła informacje na temat nowej wersji techniki DLSS o numerze 3.5, która wprowadzi funkcję o nazwie Ray Reconstruction. Tymczasem przez bardzo długi czas oczekiwaliśmy również konkretów na temat konkurencyjnego rozwiązania w postaci AMD FSR 3, o którym po raz pierwszy usłyszeliśmy jeszcze w listopadzie 2022 roku. Mamy już praktycznie wrzesień, tymczasem o dacie premiery jak nie słyszeliśmy tak nadal nie słyszymy. AMD postanowiło dać jednak aktualizację w trakcie targów...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.