Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

AMD Fluid Motion Frames z poziomu sterownika jest już dostępne dla kart graficznych Radeon RX 6000

Damian Marusiak | 07-10-2023 10:00 |

AMD Fluid Motion Frames z poziomu sterownika jest już dostępne dla kart graficznych Radeon RX 6000W ubiegły weekend informowaliśmy Was, że na kartach graficznych AMD Radeon RX 7000 można już sprawdzać działanie technologii Fluid Motion Frames (Frame Generation, interpolacja klatek) z poziomu sterownika graficznego i całkowicie poza techniką AMD FSR 3. Fluid Motion Frames można aktywować praktycznie w każdej grze, opartej na bibliotekach DirectX 11/12, jednak początkowo rozwiązanie to ograniczono do najnowszych układów RDNA 3. Teraz z możliwości AFMF skorzystają kolejne osoby.

AMD rozszerza działanie technologii Fluid Motion Frames z poziomu sterownika. Teraz z funkcjonalności mogą korzystać także posiadacze kart graficznych Radeon RX 6000.

AMD Fluid Motion Frames z poziomu sterownika jest już dostępne dla kart graficznych Radeon RX 6000 [1]

AMD Fluid Motion Frames można przetestować w pokaźnym zestawie gier... o ile posiadamy kartę Radeon RX 7000

Frank Azor z firmy AMD, na swoim koncie na platformie X, potwierdził rozszerzenie wsparcia dla Fluid Motion Frames na karty graficzne Radeon RX 6000. Zaktualizowany sterownik graficzny Radeon Software: Adrenalin Edition Preview pozwala już sprawdzić działanie interpolacji klatek na układach z serii RDNA 2. Odpowiedni pakiet sterowników można pobrać z tego miejsca. Obecnie nie wiadomo, czy obsługa AFMF zostanie wkrótce poszerzona o starsze generacje kart, np. Radeon RX 5000 (pierwsza generacja RDNA).

Scott Herkelman, jedna z twarzy działu kart graficznych AMD Radeon, już wkrótce odejdzie z firmy

W około 20 grach (ich listę opublikowaliśmy w tym miejscu), Fluid Motion Frames może zostać automatycznie włączony z pomocą funkcji HYPR-RX, z kolei w innych grach konieczne jest ręczne włączenie poprzez oprogramowanie Radeon Software. Należy jednak pamiętać, że najlepsze wrażenia z działania Fluid Motion Frames otrzymamy w połączeniu z inną funkcją AMD - Anti-Lag (lub Anti-Lag+, jeśli mowa o układach RDNA 3), a także gdy liczba klatek na sekundę, bez włączonej funkcji interpolacji klatek, sięga około 50-60 FPS-ów.

AMD Fluid Motion Frames z poziomu sterownika jest już dostępne dla kart graficznych Radeon RX 6000 [2]

Źródło: AMD
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 117

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.