Lords of the Fallen - twórcy prezentują nowy gameplay. Pokaz walki oraz mechanik rozgrywki w różnych lokacjach
Zwolennicy klimatów krążących wokół souls-like'ów mają jeszcze przed sobą mocne tytuły. Po niedawnej premierze Remnant II we wrześniu czeka nas chociażby Lies of P od Round8 Studio, które zdążyło już pokazać się od całkiem dobrej strony w wersji demonstracyjnej. No i zaledwie niespełna miesiąc później ekipa z Hexworks wychodzi z bardzo efektownym projektem, którego dotychczasowe materiały prezentują się dość zachęcająco dla fanów gatunku.
Opublikowano kolejny gameplay Lords of the Fallen, gdzie deweloperzy prowadzą nas przez kilka lokacji w grze.
Lords of the Fallen - deweloperzy chwalą się nowym materiałem. Zaprezentowano system eksploracji dwóch swiatów
Prezentacja zaczyna się i kończy na bossie. Najpierw możemy przyjrzeć się konfrontacji z typowym startowym przeciwnikiem, strzegącym drogę do bardziej zaawansowanej rozgrywki i mającym sprawdzić nasze umiejętności na tym etapie podróży. Po mającej dwie fazy, uzbrojonej w długie magiczne ostrze przeciwniczce na finiszu wideo oglądamy jeszcze zwalistego olbrzyma, któremu przeciwstawia się dwóch graczy w ramach eksponowanej kooperacji. Promowana mechanika dwóch światów - Axiom i Umbral, kolejno wymiary żywych i umarłych - pozwoli nam paść w trakcie danej potyczki jeden raz, wciąż zachowując szanse na triumf.
Wymagania sprzętowe Lords of the Fallen PC - Unreal Engine 5 nie będzie zbyt łaskawy dla kart graficznych
Lords of the Fallen wyraźnie czerpie garściami z hitów FromSoftware, z trylogią Dark Souls na czele - było to widoczne wcześniej, teraz można to dostrzec jeszcze wyraźniej. To niekoniecznie wada, zwłaszcza biorąc pod uwagę niedopracowaną rozgrywkę w wersji z 2014 roku. Design ukazanych nam lokacji jest całkiem różnorodny, a uatrakcyjnia go mechanika dwóch światów, niezwykle ważna zarówno w walce, jak i eksploracji (np. aby przejść do określonego obszaru, musimy poświęcić jedno z żyć, przenosząc się do świata Umbral). Szczególnie intryguje klimat i zapewniany przez Unreal Engine 5 poziom detali. Oby jednak optymalizacja tego tytułu była lepsza niż chociażby we wspomnianym Remnant II...
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
14
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
4
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124