Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy udostępnili pierwsze 35 minut gry. Silent Hill spotyka Dead Space

Szymon Góraj | 30-07-2025 10:00 |

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy udostępnili pierwsze 35 minut gry. Silent Hill spotyka Dead SpaceDo końca roku dostaniemy jeszcze kilka obiecujących gier, które uzupełnią świetny jak dotąd półmetek z kawałkiem. 11 bit studios odniosło sukces z The Alters, ale swoje jeszcze chcą pokazać deweloperzy z Bloober Team, którzy po sukcesie remake'u drugiego Silent Hilla szykują na jesień autorski projekt. Cronos: The New Dawn od początku zapowiada się całkiem ambitnie, czerpiąc garściami z gatunku. Teraz zaś można przyjrzeć się pierwszym minutom rozgrywki.

Cronos: The New Dawn otrzymał trwający ponad pół godziny gameplay prezentujący sam początek nadchodzącej gry.

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy udostępnili pierwsze 35 minut gry. Silent Hill spotyka Dead Space [1]

Cronos: The New Dawn - walka o przetrwanie z przerażającymi przeciwnikami i mechaniki gry. Gameplay trailer od Bloober Team

Trzeba przyznać, że okres jesienny pasuje idealnie do tej premiery. Naszym oczom ukazuje się postapokaliptyczne osiedle, przywodzące na myśl lokacje z czasów PRL-u po ciężkich przejściach. Jak to bywa w grach Bloober Team, szczególnie na starcie czeka nas dużo spacerowania. Ale na nudę nie powinniśmy raczej narzekać, natykając się na strzępki informacji i proste zagadki środowiskowe. Trochę tu czuć Silent Hilla, ale w dalszym ciągu nie brakuje inspiracji serią Dead Space, zwłaszcza fenomenalną częścią pierwszą. Oto pełne 35 minut rozgrywki:

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy prezentują nowy zwiastun. Rozgrywka w duchu Dead Space

Już pierwszy przeciwnik, przerywający złowrogą ciszę, zmusza do pewnego wysiłku. Ale to zaledwie rozgrzewka przed kolejnymi wyzwaniami. Tak jak w Dead Space, gdzie gracz szybko dostaje wplecioną w narrację informację jak radzić sobie z maszkarami na pokładzie USG Ishimura, tak tutaj twórcy podrzucają głosową informację o tym, że nasi przeciwnicy posiedli zdolność wchłaniania pokonanych przez nas stworów, których ciał się nie pozbyliśmy. Choć bohater nie będzie tak niezgrabny jak Isaac Clarke, szczególnie na starcie czeka go ciężka przeprawa nawet z podstawowymi odmianami. Prędko trzeba się zatem oswoić z ogniem. A w strategicznych miejscach pojawi się opcja upgrade'u ekwipunku za zdobyte surowce. Dochodzi również ciekawa broń pozwalająca majstrować przy czasowych anomaliach - co pozwala np. stworzyć sobie ścieżkę nad przepaścią. Następnie podstawowe mechaniki zaczynają się zazębiać, w międzyczasie zaś wpadamy na ciało poprzednika głównej postaci.

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy udostępnili pierwsze 35 minut gry. Silent Hill spotyka Dead Space [2]

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy udostępnili pierwsze 35 minut gry. Silent Hill spotyka Dead Space [3]

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy udostępnili pierwsze 35 minut gry. Silent Hill spotyka Dead Space [4]

Źródło: Bloober Team
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.