Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

AMD pracuje nad własną technologią wygładzania wzorem DLSS

Bogdan Stech | 17-01-2019 18:29 |

AMD pracuje nad własną technologią wygładzania wzorem DLSSSztuczna Inteligencja to często bardziej chwyt marketingowy, niż rzeczywistość. Presja konkurencji, a czasem i udane rozwiązania technologiczne, skłaniają jednak firmy do wykorzystywania AI w swoich produktach. Nie inaczej jest z kartami graficznymi. Adam Kozak z AMD w wywiadzie udzielonym japońskim mediom, powiedział, że AMD szykuje własne rozwiązanie łączące AI i wygładzanie krawędzi w grach. Wykorzystując własne GPU i implementację algorytmów uczenia maszynowego API DirectML, AMD może zaoferować alternatywę open source dla dedykowanego, sprzętowego podejścia NVIDIA. Deep Learning Super-Sampling (DLSS) to technologia zielonych wykorzystująca rdzenie Tensor i metodę głębokiego uczenia AI do wygładzania krawędzi na przykład w grach.

Technologia DirectML może działać na procesorach graficznych obsługujących DirectX 12 bez potrzeby stosowania rdzeni Tensor.

AMD wkrótce z własną technologią wygładzania krawędzi DLSS [2]

Adam Kozak z AMD wyjaśnił w wywiadzie dla japońskiego magazynu 4Gamers, że jego firma eksperymentuje z pakietem SDK DirectML, a nadchodzący Radeon VII "prezentuje doskonałe wyniki w tym eksperymencie". Microsoft wydał DirectML API dla DirectX 12 w październiku zeszłego roku (w wersji testowej). ML oznacza Machine Learning - i umożliwia uruchamianie wyszkolonych sieci neuronowych na dowolnej karcie graficznej DX12. Ze względu na sukces architektury GCN, jeśli chodzi o zadania związane z obliczeniami, zespół czerwonych jest przekonany, że będzie w stanie stworzyć efekt wygładzania krawędzi przy użyciu własnego kodu maszynowego.

NVIDIA DLSS - testy kart graficznych w Final Fantasy XV Benchmark

AMD wkrótce z własną technologią wygładzania krawędzi DLSS [1]

Czerwoni zapowiadają, że chcą stworzyć otwarty system AMD, który zwiększy jakość gier bez drastycznego wpływu na wydajność. "Od momentu powstania architektury Graphics Core Next świetnie radzimy sobie z obciążeniami obliczeniowymi, więc równie dobrze będziemy radzić sobie z DirectML. A struktura WinML (Windows Machine Learning) sprawia, że ​​nasz sprzęt może teraz modelować głębokie sieci neuronowe i wykonywać zadania wnioskowania bezpośrednio na GPU". WinML, będący podstawą implementacji DirectML zaprojektowanej dla API DirectX, został zaprezentowany na Game Developers Conference (GDC) w zeszłym roku, we współpracy z Nvidią. Mimo to technologia DirectML nadal może działać na procesorach graficznych obsługujących DirectX 12 bez potrzeby stosowania rdzeni Tensor.

Źródło: 4Gamers
44
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 43

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.