Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

GTA San Andreas na Unreal Engine 5. Właśnie tak powinien wyglądać remake GTA Trilogy!

Dominik Wiśniewski | 20-05-2022 18:00 |

GTA San Andreas na Unreal Engine 5. Właśnie tak powinien wyglądać remake GTA Trilogy!Premiera GTA The Trilogy - The Definitive Edition, delikatnie mówiąc, nie była najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się firmie Rockstar Games. Tytułowa trylogia w zremasterowanej odsłonie zadebiutowała w bardzo złym stanie technicznym na wszystkich platformach docelowych, wliczając w to bardzo złą optymalizację. Nie milkły głosy, zgodnie z którymi Rockstar przygotował odświeżoną trylogię wyłącznie z chęci szybkiego zysku, nie przykładając się szczególnie do jej jakości. I faktycznie, jak dotąd nawet niezwiązani z gamedevem ludzie, a mianowicie zwykli fani serii z pewną porcją technicznych umiejętności potrafili przygotować dużo bardziej zaawansowane wersje GTA. No, przynajmniej ich "zajawki". Tak się składa, że w sieci pojawiła się właśnie kolejna.

Na youtube'owym kanale TeaserPlay pojawiła się właśnie fanowska rekreacja gry GTA San Andreas na silniku UE5. Oj, byłoby grane.

GTA San Andreas na Unreal Engine 5. Właśnie tak powinien wyglądać remake GTA Trilogy! [1]

Recenzja GTA The Trilogy - The Definitive Edition. Sprawdzamy czy odświeżona kolekcja klasyków naprawdę jest tak kiepska

Na youtube'owym kanale TeaserPlay pojawiła się właśnie fanowska rekreacja gry GTA San Andreas. Zgodnie z najnowszymi standardami - oczywiście na silniku Unreal Engine 5. Obróbce uległo nie tylko zaprezentowane na 2-minutowym wideo Groove Street, ale także główny bohater odsłony - Carl CJ Johnson. Jak podkreśla twórca koncepcji (jak i cały szereg osób komentujących wideo) - tak właśnie powinien wyglądać prawilny remaster GTA:SA jak i całe zresztą Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition.

Everywhere – czym będzie gra, za którą stoi autor serii GTA? Tytuł ma czerpać inspiracje z Ready Player One

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, które zawitało na pecetach oraz konsolach w listopadzie minionego roku zapewnia sporą dozę nostalgii, ale niekoniecznie błyszczy, jeśli chodzi o gamingowe trendy na miarę XXI wieku. Niektórzy najstarsi fani serii twierdzą nawet, że lepiej nie dotykać wspomnianego remastera, by nie psuć sobie wspomnień z dzieciństwa / młodości. Gra w wersji na PC w pół roku po swojej premierze, w serwisie Metacritic prezentuje ocenę zaledwie na poziomie 49/100 od recenzentów. Gracze zaś dali jej... całe 0,6 punktu.

Źródło: YouTube
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 30

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.