mechwarrior
NVIDIA DLSS 2.0 - Test wydajności i porównanie jakości obrazu
Architektura NVIDIA Turing wprowadziła do świata gier komputerowych dwie interesujące nowości - śledzenie promieni i DLSS - mające zrewolucjonizować branżę cyfrowej rozrywki. Początki obydwu technologii nie należały do najłatwiejszych, jednak obecnie mamy kilkanaście tytułów obsługujących ray tracing i/lub DLSS, natomiast do końca bieżącego roku spodziewamy się jeszcze m.in. Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Watch Dogs: Legion czy Vampire The Masquerade: Bloodlines 2. Jak wygląda sprawa ze śledzeniem...
Test wydajności Mechwarrior 5: Mercenaries - Jak działa DLSS 2.0
Mechwarrior 5: Mercenaries jest kolejną po Wolfenstein: Youngblood i Control produkcją, która pomimo pewnego stażu rynkowego ponownie wraca na warsztaty testerów, ponieważ nareszcie otrzymała długo wyczekiwanego patcha wprowadzającego DLSS 2.0. Obsługa ray tracingu również została dodana, jednak tutaj pojawiają się pewne pewne problemy z kompatybilnością, natomiast sama funkcja pozostaje jeszcze w fazie testowej (tzn. beta). NVIDIA oficjalnie chwali się jedynie implementacją DLSS 2.0, która powinna...
Twórcy MechWarrior 5 tłumaczą, czemu wybrali Epic Games Store
MechWarrior 5: Mercenaries to powrót serii symulatorów bojowych maszyn kroczących, zwanych mechami. Swego czasu gry z tego cyklu były wizytówką PC. Nowa odsłona z podtytułem Mercenaries została ogłoszona w grudniu 2016 przez studio Piranha Games. Pierwotnie tytuł miał ukazać się 10 września 2019 roku, jednak deweloperzy przesunęli datę wydania na 10 grudnia. Ponadto, podejmując decyzję o odroczeniu premiery, postanowili zarazem podpisać umowę z Epic Games, w ramach której ich gra będzie tam dostępna...
Gra MechWarrior 5: Mercenaries zapowiedziana po 15 latach
Starsi czytelnicy pewnie pamiętają zamierzchłe czasy, kiedy akceleratory 3D wcale nie były obowiązkowym elementem każdego komputera. Tryumfy wtedy świeciła seria gier MechWarrior. Gracz wcielał się w nich w pilota wielkich dwunożnych maszyn bojowych. To co wyróżniało je na tle innych gier akcji z podobnym motywem przewodnim to to, że tytuły z serii były rozbudowanymi symulatorami, w których nie wystarczyło szybko wciskać klawisza "fire". Od premiery ostatniej głównej odsłony minęło jednak kilkanaście...



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu