half life 2 rtx
NVIDIA DLSS 4 dostępna już w ponad 100 grach, a kolejne w drodze. RTX Remix wychodzi z bety, a Half-Life 2 RTX otrzyma wersję demo
Za kilka dni odbędzie się konferencja NVIDII z okazji kolejnej odsłony wydarzenia znanego jako GTC (GPU Technology Conference). Spodziewamy się tam uzyskania aktualizacji co do akceleratorów Blackwell na rynek AI oraz zapowiedzi profesjonalnej karty graficznej RTX PRO 6000 Blackwell. Jednocześnie za kilka dni odbędzie się kolejna odsłona konferencji GDC (Game Developers Conference), na której zabraknie również nowości dla posiadaczy kart GeForce RTX. Dzisiaj możemy podzielić się kilkoma takimi aktualizacjami,...
NVIDIA na targach Gamescom: NVIDIA ACE, G-SYNC Pulsar, Dragon Age: The Veilguard z Ray Tracing i zjawiskowy Black State
Targi Gamescom w Kolonii to przede wszystkim możliwość ogrania najnowszych gier, które w kolejnych miesiącach trafią na półki sklepowe. W tym roku mieliśmy również okazję wziąć udział w wydarzeniu - obecnie pracuję nad kolejnymi materiałami, opisującymi różne gry jakie miałem okazję zobaczyć i zagrać na miejscu. Jednym z punktów naszej obecności w Kolonii była wizyta na stoisku firmy NVIDIA, która miała nam całkiem sporo do pokazania. Zobaczyliśmy m.in. system NVIDIA ACE oraz najnowszą...
Half-Life 2 RTX - NVIDIA podzieliła się nowym materiałem. Tak wygląda Path Tracing wprowadzony do klasycznej gry
Valve przypuściło ostatnimi czasy całkiem niezłą ofensywę, jeżeli chodzi o wprowadzanie najnowszych technologii do najbardziej uznanych klasyków. Portal, jedna z najwyżej ocenianych gier w historii Steama i niezwykle oryginalna pozycja, może zostać już sprawdzona w wersji z Ray Tracingiem (daleka od ideału optymalizacja to już inna kwestia). Obecnie czekamy na być może jeszcze bardziej efektowny powrót wielkiego klasyka sprzed niemal dwóch dekad.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki