Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
 

DiRT 3 - Koniec Games for Windows Live, dodatki DLC dla wszystkich

Arkad | 02-04-2015 10:37 |

DiRT 3Gry komputerowe od pewnego czasu są bezpośrednio powiązane z usługami sieciowymi oferowanymi przez takich gigantów jak Electronic Arts, Valve, Ubisoft lub Microsoft. Kupując pudełkowe wydanie naszej ulubionej produkcji musimy i tak założyć konto w odpowiednim serwisie oraz aktywować grę przez Internet - teoretycznie, wiążą się z tym same pozytywy, czyli na przykład wygoda i szybki dostęp do dodatków oferowanych przez twórców, ale praktycznie może być zupełnie inaczej... Nie musimy już chyba wspominać, że niemożliwa jest legalna odsprzedaż wielu gier aktywowanych na sieciowych kontach, a o "zwrotach" wymaganych przez Unię Europejską opowiedzieliśmy w tej publikacji. Jedną z produkcji powiązanych z usługą internetową jest DiRT 3, czyli gra wyścigowa od Codemasters. Tytuł mający już niemal 4 lata od samego początku posiadał wbudowane Games for Windows Live, aczkolwiek był również dostępny na platformie Steam tak jak wiele innych gier.

Codemasters nagrodziło wszystkich graczy, którzy czekali na oderwanie gry DiRT 3 od usług Microsoftu.

Microsoft od pewnego czasu nie rozwija już swojego produktu, a więc gracze mogli mieć pewne problemy z obsługą DiRT 3 opartego właśnie na Games for Windows Live. Codemasters postanowiło wziąć sprawy w swoje ręce, czego wynikiem jest pełne przeniesienie gry na platformę Steam razem z osiągnięciami, zapisami w Steam Cloud oraz innymi dodatkami. Niestety, wszelkie zdobycze graczy zebrane na usłudze Microsoftu ze względów technicznych nie zostaną przeniesione do ich kont Steam.

Codemasters przygotowało także niespodziankę - wszyscy posiadacze DiRT 3 otrzymają zupełnie za darmo pełną wersję gry ze wszystkimi dodatkami DLC. Steam umożliwia także aktywację pudełkowej wersji gry przy pomocy kodu znajdującego się na ostatniej stronie instrukcji. Przeniesienie wyścigowej gry z 2011 roku na platformę Valve pozwoliło także na rozszerzenie kompatybilności o platformę OS X.

Źródło: Eurogamer

1
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 6

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.