GTA 6 wchodzi w ostatni etap produkcji. Premiera wyczekiwanej gry w 2025 roku wydaje się być niezagrożona
W grudniu ubiegłego roku, studio Rockstar Games oficjalnie ujawniło grę Grand Theft Auto VI oraz zaprezentowało pierwszy trailer. W nowej części przyjdzie nam zwiedzać cały stan Leonida, na czele z miastem Vice City, skąpanym w neonowym świetle. Pierwszy zwiastun gry potwierdził także wstępny rok premiery - 2025. Gra trafi na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series, jednak od momentu publikacji trailera, Rockstar całkowicie zamilkł w temacie GTA 6. Najnowsze informacje na temat stanu produkcji wskazują, że tytuł nie powinien zaliczyć dodatkowych obsuw i premiera faktycznie nastąpi w przyszłym roku. W parze z tą wiadomością pojawiła się także pewna prośba producenta, skierowana do pracowników...
Grand Theft Auto VI oficjalnie wchodzi w ostatni etap produkcji, gdzie Rockstar skupi się na eliminacji błędów oraz dopieszczeniu tytułu. Z tego powodu firma informuje pracowników, by od kwietnia powrócili do biura, m.in. z powodu poprawy bezpieczeństwa (w kontekście ewentualnych wycieków plików gry). Sama premiera w 2025 wydaje się być niezagrożona.
GTA 6 może na premierę zaoferować Ray Tracing. Mnóstwo ciekawostek z pierwszego trailera gry od Rockstar Games
Jason Schreier z serwisu Bloomberg opublikował artykuł potwierdzający, iż wyczekiwana gra Grand Theft Auto VI wchodzi w ostatni etap produkcji, skupiający się na ogólnym dopieszczeniu wszystkich mechanik oraz eliminacji napotykanych błędów. Informacja została potwierdzono bezpośrednio u Rockstara, a ostatni etap produkcji ma na celu doprowadzenie gry do stanu jakości, który będzie satysfakcjonujący dla developera. Wygląda na to, że premiera GTA 6 w 2025 roku wydaje się być niezagrożona, a nam pozostaje wyczekiwać nowych materiałów z gry.
GTA 6 oficjalnie zaprezentowane! Pierwszy trailer prezentuje nam słoneczne Vice City oraz dwójkę głównych bohaterów
Ze względu na wchodzenie w ostatni i bardzo ważny etap produkcji nowego GTA, studio Rockstar poinformowało pracowników, by ci powrócili (począwszy od kwietnia) do swoich biur, do pracy stacjonarnej przez pięć dni w tygodniu. Według słów Jennifer Kolbe ze studia Rockstar, które zostały wysłane do pracowników (ci nie są zbytnio zadowoleni z decyzji developera), powrót do biura ma na celu przede wszystkim wprowadzenie odpowiedniej produktywności oraz poprawę zabezpieczeń. Na ten ostatni powód powoływane są przypadki wycieków danych z września 2022 roku oraz grudnia, kiedy to trailer gry przedostał się do sieci wcześniej, niż życzyłoby to sobie studio Rockstar Games.
NEW: Rockstar Games is asking all of its employees to return to the office five days a week starting in April for security and productivity reasons as they enter the final stretch of development on Grand Theft Auto VI. (Employees are not thrilled.) https://t.co/GWniqzHA8H
— Jason Schreier (@jasonschreier) February 28, 2024
Powiązane publikacje

Assassin's Creed Shadows ze szczegółowym omówieniem trybów działania na PlayStation 5 oraz PlayStation 5 Pro
9
STALKER 2: Heart of Chornobyl - w hitowę grę studia GSC Game World zagrało już 6 mln graczy, a nadal jest potencjał na więcej
35
Path of Exile 2 - Grinding Gear Games szykuje dużą aktualizację. Nowe Ascendancy, unikalne przedmioty i zmiany w Atlasie
5
Assassin's Creed Shadows trafi na urządzenia Apple z procesorami ARM z serii M już w dniu premiery. Nadchodzi też inny duży tytuł
30