Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu

Szymon Góraj | 18-04-2023 15:30 |

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray TracinguOstatnio ponownie głośno było w związku z najbardziej utytułowaną grą ubiegłego roku. Dla odmiany jednak nie są to doniesienia pozytywne. Chodzi oczywiście przede wszystkim o wprowadzenie z dawna obiecanego Ray Tracingu i powikłania z nim związane. Technika ta zafundowała bowiem lwiej części graczy znaczne spadki wydajności przy braku wsparcia ze strony chociażby DLSS. Teraz pora na pierwsze poprawki niefortunnego update'u.

FromSoftware zabrało się za naprawę własnych błędów związanych ze sposobem wprowadzenia Ray Tracingu do Elden Ring, dodając przy tym jeszcze kilka poprawek w najnowszej aktualizacji.

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu [1]

Elden Ring - przetestowano mod wprowadzający do gry obsługę techniki NVIDIA DLSS. Wzrost wydajności jest zauważalny

W zasadzie można powiedzieć, że FromSoftware narobiło sobie kłopotów w stopniu większym niż można było się spodziewać. Ray Tracing w grze nie tylko absurdalnie podwyższył wymagania sprzętowe, ale przy okazji w niektórych sytuacjach potrafił uruchamiać tę funkcję na starcie, co rzecz jasna sprawiało kłopoty szczególnie osobom nieposiadającym pecetów z odpowiednią konfiguracją. Deweloperzy wprowadzili zatem update 1.09.1, który między innymi wprowadza obejście tego absurdalnego problemu poprzez wygodne wyłączenie techniki w opcjach w menu lub w ustawieniach w trakcie gry. Cóż, lepiej późno niż wcale.

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu [2]

Elden Ring nareszcie z Ray Tracingiem na PC. Twórcy ujawnili przy okazji zaktualizowane wymagania sprzętowe

Co więcej, naprawiono kilka błędów związanych już bezpośrednio z samą rozgrywką. Na przykład pewne ataki wspierane przez inkantacje czy przedmioty są już wyprowadzane zgodnie z właściwą pulą obrażeń. Nie uświadczymy również bugu przy zdolności Contagious Fury. No i dodano korektę balansu przy ataku Cursed-Blood Slice, który zadawał nieco zbyt duże obrażenia. Obecnie zaś czekamy na pierwsze DLC Elden Ring i byłoby miło, gdyby deweloperzy pomyśleli o poprawieniu techniki Ray Tracingu przed premierą.

Źródło: WCCFtech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 5

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.