Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

blokada reklam

Google Chrome - blokery reklam mogą stracić swoją funkcjonalność. Szykują się spore zmiany w działaniu wielu rozszerzeń

Google Chrome - blokery reklam mogą stracić swoją funkcjonalność. Szykują się spore zmiany w działaniu wielu rozszerzeń

Jeśli korzystamy z przeglądarki Google Chrome, to już niebawem czekają nas solidne zmiany. Firma powróciła bowiem do realizacji swojego zamierzenia, a mianowicie dezaktywacji wszystkich rozszerzeń, które używają dotychczasowego interfejsu programowania o nazwie Manifest V2. Początkowo rozpoczęcie projektu było stale przesuwane na inny termin, aby dostosować zasady, ponieważ w głównej mierze wpływał on na blokery reklam. Google wprowadziło nieco mniejsze ograniczenia i tym razem ma zamiar doprowadzić...

YouTube Premium będzie koniecznością. Blokowanie reklam staje się niedozwolone także w Polsce

YouTube Premium będzie koniecznością. Blokowanie reklam staje się niedozwolone także w Polsce

W maju 2023 roku mogliśmy usłyszeć o kolejnym "eksperymencie" na platformie YouTube, który dotyczył w tamtym czasie rozszerzeń blokujących reklamy. Jeśli użytkownik korzystał z serwisu, a jednocześnie miał włączone wspomniane rozwiązanie, to mógł zobaczyć komunikat, który ostrzegał go przed skutkami, czyli uniemożliwieniem oglądania treści wideo, dopóki rozszerzenie nie zostanie zdezaktywowane. Eksperyment okazuje się nowym prawem, a efekty zaczynają docierać do pierwszych osób w Polsce.

Nie możesz się uporać z reklamami w aplikacjach mobilnych? Android 14 pozwoli Ci przejąć nad nimi kontrolę

Nie możesz się uporać z reklamami w aplikacjach mobilnych? Android 14 pozwoli Ci przejąć nad nimi kontrolę

Reklamy są dziś tak wszechobecne, że nie sposób ich ominąć, jeśli nie chce się dodatkowo płacić. Szczególnie uciążliwe może się okazać oglądanie filmów na platformach takich jak YouTube lub korzystanie z aplikacji w systemie Android. W tym drugim przypadku często zdarza się tak, że po krótkiej chwili może wyskoczyć nam pełnoekranowa reklama, którą w dodatku ciężko zamknąć. Oczywiście istnieją różne rozwiązania tego "problemu", jednak te natywne dopiero nadejdzie.

Google może w przyszłości zablokować większość ad-blocków

Google może w przyszłości zablokować większość ad-blocków

Google planuje wprowadzenie kilku poważnych zmian w sposobie działania rozszerzeń w Chrome, co może wpłynąć negatywnie na wtyczki służące do blokowania reklam. Propozycje zawarte w dokumencie o nazwie Google Manifest V3 szczegółowo opisujące planowane zmiany w platformie Chrome Extensions budzą niepokój wśród twórców popularnych rozszerzeń, takich jak np. uBlock Origin i uMatrix, ponieważ mają one zapobiegać możliwości blokowania reklam przy użyciu API webRequest, przy jednoczesnym narzuceniu...

Firefox Focus - będzie blokada reklam w mobilnej przeglądarce

Firefox Focus - będzie blokada reklam w mobilnej przeglądarce

Firefox Focus to przeglądarka mobilna, którą uruchomiono w 2017 roku jako produkt skoncentrowany na dbaniu o prywatność internautów. Jej głównymi cechami jest mały rozmiar pliku instalacyjnego i wbudowana blokada śledzenia przez strony internetowe. Jest to produkt dla tych, którzy od czasu do czasu chcą w możliwie najbezpieczniejszy sposób sufrować w sieci. Jedno z najnowszych zgłoszeń w Bugzilli wykrytych przez serwis XDA-Development sugeruje, że programiści fundacji pracują nad wprowadzeniem natywnej...

Google zakłada kaganiec reklamodawcom w przeglądarce Chrome

Google zakłada kaganiec reklamodawcom w przeglądarce Chrome

Zgodnie z zapowiedziami, od 15 lutego przeglądarka Google Chrome będzie blokowała wyświetlanie reklam. Jednak nie dotyczy to filtrowania niechcianych elementów o charakterze reklamowych, na zasadach zbliżonych do AdBlocka. Od tego dnia nie zobaczymy reklam, które nie spełniają norm wyznaczonych przez Better Ads Standard przez Coalition for Better Ads. Nieznośne i natarczywe reklamy, których nie wyświetli Chrome, według przedstawionych standardów obejmują m.in. automatyczne odtwarzane filmy, obrazki blokujące...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.