ads
Google ujawnia skalę oszustw w reklamach. Miliony blokad dzięki sztucznej inteligencji i nowe zasady dla reklamodawców
Reklamy cyfrowe to dziś nie tylko forma promocji, ale również pole działania cyberprzestępców. W odpowiedzi na rosnącą skalę zagrożeń Google podejmuje nowe kroki, aby skuteczniej chronić użytkowników. W 2024 roku firma wprowadziła wiele zmian w działaniu Google Ads, a także rozbudowała mechanizmy wykorzystujące sztuczną inteligencję. Efekty tych działań już są widoczne. Ilość zablokowanych nieuczciwych kont i reklam wzrosła kilkukrotnie.
Nie możesz się uporać z reklamami w aplikacjach mobilnych? Android 14 pozwoli Ci przejąć nad nimi kontrolę
Reklamy są dziś tak wszechobecne, że nie sposób ich ominąć, jeśli nie chce się dodatkowo płacić. Szczególnie uciążliwe może się okazać oglądanie filmów na platformach takich jak YouTube lub korzystanie z aplikacji w systemie Android. W tym drugim przypadku często zdarza się tak, że po krótkiej chwili może wyskoczyć nam pełnoekranowa reklama, którą w dodatku ciężko zamknąć. Oczywiście istnieją różne rozwiązania tego "problemu", jednak te natywne dopiero nadejdzie.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki