amd fsr 1.0
Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne
Kilka dni temu informowaliśmy o nieoficjalnej modyfikacji do gry Cyberpunk 2077, która podmienia biblioteki .DLL techniki NVIDIA DLSS na AMD FSR 2.0. Dzięki temu jest możliwość uzyskania wyższej wydajności na kartach graficznych nieobsługujących DLSS. Kolejną zaletą jest lepsza jakość obrazu względem natywnie zaimplementowanego AMD FSR 1.0. Jako że modyfikacja jest obecnie testowana, użytkownicy napotykają wciąż różne błędy graficzne. Podobny mod trafił teraz do Dying Light 2 Stay Human.
Cyberpunk 2077 otrzymał modyfikację zmieniającą biblioteki .DLL z techniki NVIDIA DLSS na konkurencyjny AMD FSR 2.0
Cyberpunk 2077 od momentu premiery oferuje obsługę techniki NVIDIA DLSS w swojej najnowszej wersji. Użytkownicy kart GeForce RTX, zwłaszcza tych opartych na architekturze Ampere, mogą liczyć na zauważalny wzrost wydajności już przy wyborze ustawienia Quality. Niekompatybilne karty mogą z kolei skorzystać z AMD FSR 1.0. Co ciekawe, w sieci pojawiła się modyfikacja, zmieniająca pliki .DLL techniki DLSS tak, aby działały jak AMD FSR 2.0.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu