Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne

Damian Marusiak | 02-07-2022 10:30 |

Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromneKilka dni temu informowaliśmy o nieoficjalnej modyfikacji do gry Cyberpunk 2077, która podmienia biblioteki .DLL techniki NVIDIA DLSS na AMD FSR 2.0. Dzięki temu jest możliwość uzyskania wyższej wydajności na kartach graficznych nieobsługujących DLSS. Kolejną zaletą jest lepsza jakość obrazu względem natywnie zaimplementowanego AMD FSR 1.0. Jako że modyfikacja jest obecnie testowana, użytkownicy napotykają wciąż różne błędy graficzne. Podobny mod trafił teraz do Dying Light 2 Stay Human.

Dying Light 2 Stay Human to kolejna gra, która otrzymała już nieoficjalnego moda z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są zauważalne i to zarówno pod kątem jakości obrazu jak i wydajności.

Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne [nc1]

Test wydajności NVIDIA DLSS w Dying Light 2 PC - Sposób na płynne granie z ray tracingiem. Porównanie jakości obrazu DLSS i FSR

Modyfikację dla gry Dying Light 2 Stay Human można pobrać m.in. z repozytorium GitHub. Podobnie jak w przypadku Cyberpunka 2077, po instalacji modyfikacji w grze Dying Light 2 w dalszym ciągu będą widniały opcje graficzne opisane jako "DLSS Quality", "DLSS Balanced" oraz "DLSS Performance". W rzeczywistości aktywuje się jednak AMD FSR 2.0 w wersjach Quality, Balanced bądź Performance. Konieczne jednak jest ustawienie gry w trybie DirectX 12. Poniżej widać jeden z przykładowych screenów, omawiających różnice pomiędzy trybem Ultra Quality (FSR 1.0) oraz Performance (FSR 2.0).

Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne [nc1]

Cyberpunk 2077 otrzymał modyfikację zmieniającą biblioteki .DLL z techniki NVIDIA DLSS na konkurencyjny AMD FSR 2.0

Jakość obrazu wygląda zdecydowanie lepiej w wersji FSR 2.0 Performance, mimo że jest to najniższy poziom tej techniki. FSR 1.0 w Dying Light 2 Stay Human nie jest przesadnie dobrze zaimplementowany, co uwypukla się na często widocznych artefaktach obrazu oraz bardzo mocnego (wręcz nienaturalnego) wyostrzenia obrazu. Co ciekawe, wydajność z trybem FSR 2.0 Performance jest wyższa niż przy FSR 1.0 Ultra Quality, przy zaoferowaniu lepszej jakości oprawy. Dla osób nieposiadających kart graficznych GeForce RTX może to być świetna opcja na poprawę wydajności słabszych GPU.

Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne [nc1]

Dying Light 2 - Porównanie AMD FSR 1.0 Ultra Quality vs FSR 2.0 Performance (mod)

Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne [nc2]
Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne [nc1]
Źródło: WCCFTech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 67

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.