Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

GoRepair: Naprawy pogwarancyjne bez wychodzenia z domu

GoRepair: Naprawy pogwarancyjne bez wychodzenia z domuGoRepair to firma, która prezentuje zupełnie nowe podejście do kwestii pogwarancyjnych napraw sprzętu. Serwis oferuje prosty system zgłaszania usterek, natychmiastową wycenę oraz błyskawiczną i skuteczną realizację zleceń. W cenę wliczona jest także bezpieczna wysyłka kurierem. Na wszystkie wykonane usługi, GoRepair daje aż 12 miesięcy gwarancji. Serwisy gwarancyjne producentów to usługi dostępne przez 2-3 lata od momentu zakupu. Zdecydowana większość usterek występuje jednak po upływie tego czasu. Użytkownicy, których sprzęt ulegnie uszkodzeniu, mają do wyboru jedną z dwóch opcji: odpłatną naprawę lub kupno nowego urządzenia. Pierwsza z reguły oznacza długotrwały i żmudny proces. Druga natomiast wiąże się z wysokimi kosztami. GoRepair proponuje trzecie rozwiązanie – szybki i rzetelny serwis, realizowany w systemie door-to-door.

GoRepair działa tak, aby klient miał do wykonania jak najmniej czynności. Specjaliści przygotowali wygodne narzędzie do zgłaszania usterek, które od razu podaje koszty usługi. Kurier odbiera uszkodzone urządzenie w miejscu wskazanym przez klienta, a po jego naprawie dostarcza pod wybrany adres. Płatność za usługę jest pobierana dopiero w momencie wydawania sprzętu. Dzięki temu cały proces – od wyceny zlecenia do odbioru urządzenia – przebiega bez konieczności wychodzenia z domu lub biura.

GoRepair: Naprawy pogwarancyjne bez wychodzenia z domu [1]

Wspomniane narzędzie, także w wersji mobilnej, jest dostępne na stronie internetowej GoRepair.pl. Procedura składa się zaledwie z 5 kroków. Na początku, należy wybrać rodzaj urządzenia, jego producenta oraz określić konkretny model. Następnie, z listy typowych usterek, trzeba wybrać tę, która występuje w zgłaszanym sprzęcie. Jeżeli nie ma jej na liście, wystarczy w kilku zdaniach opisać problem. Dla zdecydowanej większości przypadków, całkowity koszt naprawy prezentowany będzie już w momencie zgłaszania usterki. W nietypowych, bardziej złożonych sprawach, pracownik serwisu skontaktuje się z klientem i przedstawi indywidualną wycenę. Ostatni krok to wpisanie danych kontaktowych i wybór dogodnego terminu na odbiór urządzenia przez kuriera. Zarówno odbiór, jak i dostawa sprzętu realizowane są bez dodatkowych opłat.

GoRepair: Naprawy pogwarancyjne bez wychodzenia z domu [2]

Gwarancja udzielana na naprawy wykonane przez GoRepair wynosi aż 12 miesięcy. Jest to wynik ciągłego podnoszenia kwalifikacji pracowników, wysokich standardów pracy oraz stosowania najnowszych technologii podczas wykonywania napraw. Dodatkowo każde urządzenie jest dokładnie testowane przed odesłaniem do klienta. Proces naprawy jest uznawany za zakończony dopiero wtedy, gdy klient jest z niego zadowolony.

Więcej informacji: gorepair.pl

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
rafal_romanski.png
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.