Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5

Bartosz Woldański | 27-07-2020 13:00 |

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5Halo Inifinite od studia 343 Industries to gra, która miała wywołać na nas największe wrażenie podczas pokazu Xbox Games Showcase, a stała się obiektem żartów i drwin. Jak na tworzony przez wiele lat tytuł, który ma sprzedawać konsolę nowej generacji Xbox Series X, trudno nie być rozczarowanym. O ile pod względem rozgrywki to po prostu więcej tego samego, o tyle w kwestii grafiki nie widać zbytnio nowej generacji. W dużej mierze wynika to jednak z tego, że gra wychodzi także na Xboksa One, a co za tym idzie – twórcy byli ograniczeni przez możliwości sprzętu. Na osłodę twórcy przekonują, że będzie to najbardziej rozbudowana fabularnie i największa odsłona serii – większa niż Halo 4 i Halo 5 razem wzięte.

Halo Infinite rozczarowało na prezentacji Xbox Games Showcase grafiką, co przedstawiciel firmy Microsoft tłumaczy wczesną wersją gry i jakością transmisji. Ponadto twórcy zapowiedzieli, że świat gry i fabuła będą bardziej rozbudowane niż Halo 4 i Halo 5 razem wzięte.

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5 [1]

Xbox Games Showcase: STALKER 2, Forza Motorsport, Halo Infinite

Digital Foundry z serwisu Eurogamer postanowiło odnieść się do „płaskiej grafiki” Halo Infinite. Wynika ona z przejścia studia 343 Industries - przy użyciu nowego silnika Slipspace - na otwarty świat oraz zastosowania w pełni dynamicznego systemu oświetlenia, które jest bardziej kosztowne i nie wygląda tak dobrze w każdych warunkach. Zarzuty graczy dotyczyły jednak także np. statycznych elementów świata, jakości tekstur czy modeli obcych. Aaron Greenberg, szef działu marketingu w zespole Xbox, zrzucił to na jakość transmisji oraz wczesny build gry (dodajmy, że mowa o wersji PC), ale to tłumaczenie trudno brać na poważnie. Sceny przedstawione w gameplayu nie były zdaniem Digital Foundry najlepiej dobrane, no ale przynajmniej oddają, jak gra faktycznie może wyglądać w „gorszych” warunkach. Choć według Greenberga Halo Infinite będzie prezentować się lepiej po premierze. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że lokacje mają być znacznie większe i mogą stanowić namiastkę otwartego świata, wypełnionego licznymi wydarzeniami fabularnymi. Historia ma być również zrealizowana na znacznie większą skalę niż w poprzedniczkach.

Halo Infinite zadebiutuje najpewniej w okolicach 20 listopada 2020 roku, gdy na rynek trafi konsola nowej generacji firmy Microsoft. Docelowymi platformami sprzętowymi są PC oraz konsole Xbox One i Xbox Series X. Producent potwierdził, że produkcja ma być wspierana nawet przez dekadę – w końcu planowana jest ona jako swego rodzaju gra-usługa. Tryby sieciowe zawsze były (naj)mocniejszą stroną serii, więc zapewne nie inaczej będzie i w tym przypadku, ale ma być rozbudowywana także o nową zawartość fabularną i usprawniana od strony technicznej – po premierze można liczyć na obsługę techniki ray tracingu, która doda kolejną warstwę głębi w scenach na PC i Xboksie Series X. Tymczasem poniżej możecie zobaczyć oficjalne screeny, na których Halo Infinite również nie wygląda szczególnie atrakcyjnie, a już na pewno nie jak gra budżecie 500 mln dolarów i promująca nową generację...

PlayStation 5 vs Xbox Series X - drugie starcie nowych konsol

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5 [2]

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5 [3]

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5 [4]

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5 [5]

Halo Infinite rozczarowuje grafiką, ale będzie większe niż Halo 4 i 5 [6]

Źródło: SegmentNext, Eurogamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 35

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.