Ghost of Tsushima Director’s Cut - znamy wymagania sprzętowe gry na PC. W najniższych ustawieniach zagra niemal każdy
Ghost of Tsushima to bez wątpienia jeden z najlepszych tytułów stworzonych na konsole PlayStation, jednak już niebawem gra stanie się dostępna dla graczy pecetowych. W związku z tym wiele osób zaciera już na nią ręce, zwłaszcza że produkcja przygotowywana jest od razu w wersji Director's Cut z dodatkiem Iki Island. Pytanie tylko, jak mocny komputer da sobie radę z dziełem Sucker Punch? Dziś już znamy odpowiedź na to pytanie.
W Ghost of Tsushima Director’s Cut będą w stanie zagrać posiadacze nawet wiekowych i dosyć słabych dziś maszyn. Z drugiej jednak strony trzeba nie lada maszyny, by pozwolić sobie na zabawę w jakości 4K@60fps.
Ghost of Tsushima oficjalnie zmierza na PC. Gra otrzyma wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 oraz Intel XeSS
Jak się okazuje, Ghost of Tsushima Director’s Cut na PC powinien być dosyć dobrze zoptymalizowanym tytułem - w końcu przekonaliśmy się już, że studio Nixxes odpowiedzialne za ten port wyjątkowo dobrze wywiązuje się ze swoich zadań. Jak wskazuje poniższa tabelka, w grę będą w stanie zagrać posiadacze nawet wiekowych i dosyć słabych dziś maszyn z 2- lub 4-rdzeniowym procesorem i grafiką na poziomie GeForce'a GTX 960 4 GB lub Radeona RX 5500 XT. Z drugiej jednak strony trzeba nie lada maszyny, by pozwolić sobie na grę w jakości 4K@60fps. Twórcy zakładają, że na taki luksus będą mogli pozwolić sobie gracze z mocnym 6-rdzeniowym procesorem, 16 GB RAM-u i grafiką na poziomie GeForce'a RTX 4080 lub Radeona RX 7900 XT.
Niskie | Średnie | Wysokie | Bardzo wysokie | |
Jakość | 720p@30fps | 1080p@60fps | 1440p@60fps / 4K@30fps | 4K@60fps |
Chip | Intel Core i3-7100 / AMD Ryzen 3 1200 | Intel Core i5-8600 / AMD Ryzen 5 3600 | Intel Core i5-11400 / AMD Ryzen 5 5600 | |
Grafika | GTX 960 4 GB / Radeon RX 5500 XT | GeForce RTX 2060 / Radeon RX 5600 XT | GeForce RTX 3070 / Radeon RX 6800 | GeForce RTX 4080 / Radeon RX 7900 XT |
RAM | 8 GB | 16 GB | ||
Miejsce na dysku | 75 GB HDD (zalecany dysk SSD) | 75 GB SSD | ||
OS | Windows 10 64-bit |
Jak poinformowano, pecetowa wersja gry będzie obsługiwała panoramiczne monitory o proporcjach 32:9 oraz konfigurację z trzema monitorami (48:9), a także tryb kooperacji w trybie Legends oraz pełen cross-play (PC x PS4 x PS5). Co więcej, dostępna ma być nakładka PlayStation umożliwiająca m.in. dodawanie znajomych czy zbieranie trofeów. Ponadto zapowiadane jest wsparcie dla technologii NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 lub Intel XeSS oraz NVIDIA DLAA lub AMD FSR 3 Native AA. Ghost of Tsushima Director’s Cut na PC zadebiutuje już 16 maja. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnym blogu PlayStation.
Ghost of Tsushima Director's Cut zaprezentowane - fabularny dodatek Iki Island i usprawnienia dla PlayStation 5
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
1
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32