Twitter będzie płatny dla zweryfikowanych użytkowników. Elon Musk zaczyna zmieniać popularną platformę
Nie milkną echa głośnego przejęcia Twittera przez Elona Muska. Zajęcia stanowiska CEO wcale nie sprawiło, że ekscentryczny miliarder zamierza teraz spoczywać na laurach. Wręcz przeciwnie, wszystko wskazuje na szybkie wprowadzanie znaczących zmian. Jak donosi serwis The Verge, popularna platforma społecznościowa stanie się płatna dla tych, którzy będą chcieli pozostać zweryfikowanymi użytkownikami. Zmiany mają wejść w życie w ciągu zaledwie kilku dni.
Twitter planuje pobierać aż 19,99 USD miesięcznie za nową subskrypcję Twitter Blue. W ramach obecnego planu zweryfikowani użytkownicy mieliby 90 dni na wykupienie abonamentu. Jego brak oznaczyłby utratę słynnego znacznika potwierdzającego tożsamość użytkownika.
Elon Musk kupił platformę Twitter i rozpoczął czystki w hierarchii firmy - posadę stracili m.in. prezes oraz dyrektor finansowy
Najnowsza dyrektywa ma konkretnie dotyczyć usługi Twitter Blue, opcjonalnej subskrypcji w cenie 4,99 USD miesięcznie, która w obecnej formie oferuje różne dodatkowe funkcje, jak np. weryfikację, możliwość edycji postu czy brak widoczności reklam. Wygląda jednak na to, że Twitter planuje pobierać aż 19,99 USD miesięcznie za nową subskrypcję Twitter Blue. W ramach obecnego planu zweryfikowani użytkownicy mieliby 90 dni na wykupienie nowej wersji abonamentu. Jego brak oznaczyłby utratę znacznika potwierdzającego tożsamość użytkownika. Warto dodać, że do tej pory weryfikację można było zdobyć nie płacąc nawet złotówki.
Twitter w końcu otrzyma funkcję edytowania postów. Testy rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu
Co więcej, pracownikom pracującym nad projektem podobno powiedziano w niedzielę, że muszą uruchomić funkcję do 7 listopada, a w przeciwnym razie zostaną zwolnieni. Wygląda więc na to, że Elon Musk nie zamierza bawić się w półśrodki i chce szybko zmienić Twittera wedle swojej wizji - w końcu Musk deklarował już, że będzie dążył do zwiększenia przychodów firmy z subskrypcji. Wprowadzenie nowej, znacznie droższej usługi Twitter Blue będzie z pewnością problematyczne dla wielu osób czy firm prowadzących działalność na Twitterze. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak na te nowości zareagują użytkownicy.
Powiązane publikacje

Google przegrywa ważny proces antymonopolowy w Teksasie. Nadużycia na rynku reklam internetowych i nieuczciwe praktyki
4
Rząd uruchomił usługę KURDE. Internauci nie dowierzają, językoznawcy krytykują, a skrót staje się viralem
76
Google ujawnia skalę oszustw w reklamach. Miliony blokad dzięki sztucznej inteligencji i nowe zasady dla reklamodawców
27
Microsoft Copilot już widzi twój ekran! Nowa funkcja w Edge analizuje treści i odpowiada, zanim zadasz pytanie
62