optymalizacja pamięci
AMD przedstawia technologię Work Graphs redukującą zużycie pamięci VRAM przy renderowaniu drzew z 38 GB do 52 KB

W najnowszym badaniu autorstwa AMD zaprezentowano technologie, które mogą zrewolucjonizować rendering złożonych scen 3D. Zamiast przechowywać ogromne ilości danych geometrii roślin, proces ten odbywa się dynamicznie na GPU. Dzięki temu znacząco zmniejsza się wykorzystanie pamięci VRAM. W tekście przyjrzymy się, jak działa ta technologia, jakie przynosi wyniki i jakie wnioski z tego płyną zarówno dla graczy, jak i branży gier.
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
TOP 10 legendarnych gier, które (nadal) nie otrzymały remake'u lub godnego portu. Na te odświeżenia czekają zwłaszcza milenialsi
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Linux z rekordowym udziałem w Polsce i Europie. Alternatywa dla Windowsa nigdy nie była tak popularna