mesh nodes
AMD przedstawia technologię Work Graphs redukującą zużycie pamięci VRAM przy renderowaniu drzew z 38 GB do 52 KB

W najnowszym badaniu autorstwa AMD zaprezentowano technologie, które mogą zrewolucjonizować rendering złożonych scen 3D. Zamiast przechowywać ogromne ilości danych geometrii roślin, proces ten odbywa się dynamicznie na GPU. Dzięki temu znacząco zmniejsza się wykorzystanie pamięci VRAM. W tekście przyjrzymy się, jak działa ta technologia, jakie przynosi wyniki i jakie wnioski z tego płyną zarówno dla graczy, jak i branży gier.
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 50 SUPER mają ukazać się jeszcze w tym roku. To dobra wiadomość dla niecierpliwych graczy
Jaka karta graficzna sprzedaje się najlepiej? NVIDIA GeForce, czy też AMD Radeon? Statystyki z Polski i nie tylko
Test wydajności Mafia: The Old Country - Mamma mia! Wymagania sprzętowe to prawdziwy rozbój! Bez upscalingu będzie ciężko
Jaki komputer do gier kupić? Polecane zestawy komputerowe na sierpień 2025. Komputery gamingowe w różnych cenach
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności