Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

influencer

Criterion Games chce odzyskać dobry wizerunek marki Need for Speed. W ostatnich dniach prowadził rozmowy z... influencerami

Criterion Games chce odzyskać dobry wizerunek marki Need for Speed. W ostatnich dniach prowadził rozmowy z... influencerami

Ostatnie lata nie były zbyt sprzyjające dla serii gier Need for Speed. Pierwotny blask zdawał się słabnąć z każdą kolejną odsłoną, a istnym gwoździem do trumny okazała się najnowsza edycja Unbound, która w porównaniu z całą serią nie może się pochwalić podobnym poziomem sprzedaży, ani zainteresowania. Odpowiedzialne obecnie za tworzenie najnowszej odsłony studio Criterion Games zorganizowało spotkanie z influencerami, aby nadchodząca produkcja "wróciła do gry".

Technologia zastępuje człowieka w przemyśle reklamowym. Cyfrowi influencerzy wchodzą na kolejny poziom

Technologia zastępuje człowieka w przemyśle reklamowym. Cyfrowi influencerzy wchodzą na kolejny poziom

Często mówi się o tym, że rozwijająca się "sztuczna inteligencja" z czasem zastąpi wiele zawodów. Pierwszym z nich z pewnością może być popularny influencer. Osoby takie znane są z tego... że są znane. Nie niosą za sobą zazwyczaj zbyt wielkiej praktycznej wartości, natomiast ze względu na popularność wykorzystuje się ich wizerunek do promowania produktów. Lepiej i taniej mogą to zrobić wygenerowani influencerzy, którzy wyglądają dosłownie jak prawdziwi.

Wygenerowani influencerzy zabierają pracę tym prawdziwym. Technologia deepfake rozwija skrzydła ze sztuczną inteligencją

Wygenerowani influencerzy zabierają pracę tym prawdziwym. Technologia deepfake rozwija skrzydła ze sztuczną inteligencją

Możliwości technologiczne za sprawą rozwoju "sztucznej inteligencji" stały się w ostatnim czasie naprawdę duże. Imitacja dowolnego głosu, generowanie jakiegokolwiek obrazu, czy też rozmowa z chatbotami, które stają się coraz bardziej ludzkie, to tylko niektóre z obecnie dostępnych aspektów. Są jednak kraje, w których wykorzystanie takich narzędzi jest coraz bardziej powszechne i zapewne nikogo nie zdziwi fakt, że jednym z nich są Chiny. Tamtejsi streamerzy mogą mieć niebawem problemy z nawiązaniem...

Polacy nie ufają influencerom – to już wiemy. Wyniki najnowszej ankiety mówią nam jednak, dlaczego tak jest

Polacy nie ufają influencerom – to już wiemy. Wyniki najnowszej ankiety mówią nam jednak, dlaczego tak jest

Przed kilkoma tygodniami w sieci pojawił się ranking najbardziej i najmniej poważanych przez Polaków zawodów. Ranking przygotowany przez agencję SW Research wyraźnie wskazywał, że do tzw. influencerów mamy jeszcze mniejszy szacunek, niż do polityków. Dodatkowo, szacunek ów w porównaniu z rokiem poprzednim tylko dodatkowo spadł (z 18 na 16 procent). Słabo poważamy także YouTuberów (uraczono ich oddzielną kategorią, wszak nie każdy YouTuber to influencer). O tym, dlaczego nie przepadamy za influencerami,...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.