Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Nowy Thief - Pierwsze screeny i informacje

Sebastian Oktaba | 07-03-2013 12:57 |

Thief to marka doskonale znana fanom ambitnych skradanek, zwłaszcza tych z wieloletnim doświadczeniem w graniu, wszak pierwsza odsłona serii ukazała się w 1998 roku. Ostatnie spotkanie z Thief odbyło się natomiast w 2004 roku, więc na kolejną część czekamy prawie dekadę. Chociaż studio Looking Glass już niestety nie istnieje, to wszystkie fakty wskazują, że zupełnie niedługo ponownie wejdziemy do tego mrocznego świata. Na łamach najnowszego wydania amerykańskiego magazynu Game Informer zostały opublikowane świeżutkie screeny z gry, które na szczęście wyciekły do internetu i możecie zobaczyć je w rozwinięciu niniejszej wiadomości. Jeśli jesteście spragnieni wyzwań oraz mrocznego gotycko-industrialnego klimatu, to powinniście wpisać Thief na listę najbardziej oczekiwanych tytułów. Premiera zaplanowana została na 2014 rok dla platform PC, PlayStation 4 oraz najpewniej następcy Xbox 360. Edios Montreal odpowiedzialne za projekt oznajmiło, iż będzie to restart serii - stąd i prosta nazwa: Thief.

Bohaterem gry ponownie zostanie Garret, który specjalizuje się w kradzieżach teoretycznie niemożliwych do zwinięcia kosztowności itp. Miasto w jakim toczyć będzie się akcja ma być żyjącym organizmem, zaś przy okazji stawimy też czoła okrutnemu Baronowi, rządzącemu tym przybytkiem. Sam bohater nie należy do krystalicznych, a okolica to żadne piękne kamienice i pałace, tylko w większości bród, smród i malaria. Produkcja hołdować będzie tradycji, więc otwarta walka z grupami przeciwników to wciąż kiepski pomysł, natomiast SI ma zostać wyjątkowo dobrze dopracowana. Strażnicy mają sensownie reagować na czynniki wskazujące na obecność intruza, współpracować i sprawnie przeczesywać skrytki.

Przeciwników ogłuszymy pałką, zastrzelimy z łuku bądź zadźgamy szponami, ale każda broń oprócz niesienia śmierci pomaga też w pokonywaniu przeszkód terenowych np.: strzała z liną umożliwi szybkie przemieszczanie. Do celu ma prowadzić zwykle wiele dróg, a analizę otoczenia ułatwi tryb detektywa wskazujący kluczowe obiekty, odciski palców itp. Nie zabraknie również zagadek logicznych, szukania tajemniczych artefaktów, otwierania zamków czy kradzieży kieszonkowej, Pieniądze przeznaczymy na ulepszanie sprzętu i zakup dodatkowego wyposażenia. Programiści zapowiadają jednak ograniczenie roli magii w całej zabawie, skupiając na bardziej przyziemnych aspektach życia złodzieja.

Źródło: Game Informer

0
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.