Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Fallout 3 bez narzędzi do tworzenia modów?

Sebastian Oktaba | 01-09-2008 23:29 |

Serwis Joystiq opublikował wywiad z Toddem Howardem, producentem wykonawczym Bethesdy, odpowiedzialnym między innymi za nową odsłonę Fallouta. Rozmowa odbyła się podczas Penny Arcade Expo, gdzie ów jegomość definitywnie stwierdził, że wersja premierowa Fallout 3 nie będzie posiadać narzędzi dedykowanych do tworzenia modów. Już widzę te smutne miny ... Jak argumentuje Howard, taka decyzja została podyktowana dużą ilością pracy nad samą grą, a co za tym idzie brakiem czasu na opracowanie łatwego w obsłudze i kompatybilnego CS. Czy to koniec marzeń o modach do Fallout 3? W końcu zapaleńców gotowych do tworzenia totalnych konwersji nie brakuje. Jak się jednak okazuje, jest wielce prawdopodobne że ...
 

... Construction Set pojawi się już po premierze gry. Sama firma doskonale zdaje sobie sprawę, jak CS wydłużył żywotność TES IV: Oblivion, zatem dlaczego nie miałoby to spotkać również Fallout 3, który wzbudza tyleż emocji co kontrowersji. Todd Howard podkreśla, że Bethesa chce umożliwić fanom możliwość tworzenia modów - pytanie tylko, kiedy? Obyśmy nie musieli czekać zbyt długo.
 

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.