.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

ATI tworzy własne PhysX

Ostatnia burza, która rozpętała się na linii ATI i Nvidia dotycząca wykorzystania technologii PhysX, zbulwersowała niejednego użytkownika. Nvidia bowiem zablokowała w najnowszych sterownikach możliwość wykorzystywania PhysX, jeżeli w komputerze oprócz GeForce znajdować się będzie także akcelerator Radeon. Wyszła z tego niezła chryja, zaś część osób do tej pory z powodzeniem używających takiego tandemu poczuła się oszukana. Oczywiście można z powodzeniem zainstalować starsze drivery lub poczekać na modyfikowane, ale tutaj chodzi o sam fakt. ATI odgraża się jednak, że wraz z firmą PixelLux zamierza przygotować open-sourceowy system obliczeń fizyki. Bullet Physics Engine, bo tak nazywać miała by się nowa technologia, działał by na każdym sprzęcie do grania. Taktyka diametralnie inna niż „zielonych” w niedalekiej przyszłości mogłaby wyprzeć konkurencję dzięki szerokiej dostępności. Brzmi ciekawie, ale na razie to tylko plany, które jeszcze trzeba zrealizować...

Twoja ocena publikacji:
0
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 6

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.