Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

BEAST - zapowiedź polskiego taktycznego RPG napędzanego Unreal Engine 5. Śmiertelna plaga, gotycki klimat i karpackie legendy

Szymon Góraj | 22-09-2023 17:00 |

BEAST - zapowiedź polskiego taktycznego RPG napędzanego Unreal Engine 5. Śmiertelna plaga, gotycki klimat i karpackie legendyGatunek taktycznych RPG rozrósł się całkiem nieźle, a w ostatnich latach pojawiło się całkiem sporo godnych uwagi tytułów z tego nurtu. Czasem trafiają się pozycje w otoczce postapokaliptycznej, innym razem w jakiejś wariacji Dzikiego Zachodu. Całkiem interesująco wygląda projekt polskiego studia False Prophet. Pierwsze zapowiedzi sięgają okolic bodajże 2020 roku, ale od tego czasu niewiele się działo. Ostatnio ruch pojawił się przy okazji Tokyo Game Show.

BEAST to mroczne, taktyczne RPG w oryginalne otoczce, w którym historia zostaje opowiedziana z perspektywy dwóch stron konfliktu.

BEAST - zapowiedź polskiego taktycznego RPG napędzanego Unreal Engine 5. Śmiertelna plaga, gotycki klimat i karpackie legendy [1]

Assassin's Creed Mirage nie ograniczy się na premierę wyłącznie do jednej techniki upscalingu obrazu

Głównym bohaterem tej historii będzie niejaki Anton Sabbados - weteran wojenny, który został powszechnie uznany za zmarłego. Powróciwszy do rodzinnych Karpat, zastaje okolice w chaosie. Wszędzie panoszą się bandyci, a ludność dręczy straszliwa zaraza. Następnie Anton zostaje wezwany przez króla Luriusa, by zebrać armię i odwrócić straszliwy los ojczyzny. W trakcie Tokyo Game Show skupiono się także na postaci Nicolaia - adoptowanego syna Luriusa mającego własne plany na przyszłość krainy, które bynajmniej nie współgrają z ojcowskimi. W niego również będziemy mogli się wcielić w trakcie rozgrywki.

BEAST - zapowiedź polskiego taktycznego RPG napędzanego Unreal Engine 5. Śmiertelna plaga, gotycki klimat i karpackie legendy [2]

Where Winds Meet - Ghost of Tsushima spotyka Sekiro. Materiał z rozgrywki przedstawia action RPG w azjatyckich klimatach

Esencją BEAST są oczywiście taktyczne starcia pomiędzy poszczególnymi oddziałami. Czyli tradycyjnie zwracać będziemy uwagę na chociażby zdolności członków naszej drużyny, a także odpowiednie wyposażenie w broń zaczepną, miotaną, eliksiry itd., zważając również na otoczenie. W arsenale antybohatera znajdują się też specjalne moce, określane jako system Bestii, mogące odmienić niekorzystny wynik bitwy. Należy jednak na to uważać, gdyż w parze z owymi atutami idzie utrata poczytalności, mogąca na dłuższą metę przynieść poważne konsekwencje. Tytuł napędzany jest Unreal Engine 5, choć na razie nie widać jakiegoś specjalnie wielkiego pożytku z takiego stanu rzeczy. Animacje są dość drewniane, a sama oprawa na kolana nie powala, więc deweloperzy mają sporo do poprawy. Data premiery (wyłącznie na pecety, a konkretnie Steam) wyjściowo została ustalona na przyszły rok, co też zapewne ma szanse zostać przełożone. Na pewno klimat opowieści i zanurzenie się w karpackich legendach może być dużym atutem projektu. Na więcej szczegółów musimy jednak zaczekać.

Źródło: False Prophet (Youtube)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 15

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.