Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Witchfire - twórcy zaprezentowali złożony system zaklęć. Polski tytuł pozwoli wcielić się w zabójczego maga

Kacper Szymanik | 24-03-2023 18:30 |

Witchfire - twórcy zaprezentowali złożony system zaklęć. Polski tytuł pozwoli wcielić się w zabójczego magaNad Witchfire polskie studio The Astronauts pracuje już od kilku lat. Mimo że wciąż nie poznaliśmy ostatecznej daty premiery, to twórcy regularnie dzielą się z graczami efektami swojej pracy. W ubiegłym miesiącu Adrian Chmielarz ujawnił szczegóły dotyczące mechaniki broni palnej, a teraz przyszła kolej na czary. Podczas Future Games Show 2023 przedstawiono system zaklęć, który pomoże w sprawnej i jednocześnie widowiskowej eliminacji przeciwników.

The Astronauts zaprezentowało najważniejsze elementy systemu zaklęć w Witchfire. Gracze będą mogli eliminować przeciwników na różne sposoby. 

Witchfire - twórcy zaprezentowali złożony system zaklęć. Polski tytuł pozwoli wcielić się w zabójczego maga [1]

Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni

Dostępne w Witchfire zaklęcia zostały podzielone na dwie główne kategorie. Magia lekka to głównie czary pomocnicze, zużywają niewiele wytrzymałości, a główny bohater rzuci je bardzo szybko. Ich całkowitym przeciwieństwem są zaklęcia ciężkie, niezbędne do rozprawienia się z trudniejszymi przeciwnikami. Na gameplayu zaprezentowano działanie jednego z czarów ofensywnych - przyzwany przez gracza wielki dzwon ogłusza pobliskich napastników, co zdecydowanie ułatwia ich eliminację. Zaklęcie aktywowane w odpowiednim momencie zadziała nawet w starciu z mini-bossem.

Witchfire - twórcy zaprezentowali złożony system zaklęć. Polski tytuł pozwoli wcielić się w zabójczego maga [2]

Witchfire od Adriana Chmielarza i studia The Astronauts wygląda pięknie na nowych screenach. Wiemy, dlaczego powstaje tak długo

Magia w dużej mierze opiera się na czterech żywiołach - wodzie, ogniu, powietrzu i ziemi. Umiejętne korzystanie z nich przyniesie graczom zauważalne korzyści. Zaklęcia będzie można łączyć w dłuższe i groźniejsze kombinacje. Jeżeli jeden z wrogów zostanie najpierw podpalony, a następne rażony piorunem oraz ostrzelany z broni palnej, to pozostali napastnicy stojący w pobliżu również odniosą większe obrażenia. Według deklaracji twórców w Witchfire zagramy jeszcze w tym roku. Tytuł będzie dostępny w Epic Games Store w ramach wczesnego dostępu.

Źródło: The Astronauts
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 11

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.