Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni

Szymon Góraj | 19-02-2023 20:30 |

Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broniJeżeli nie dojdzie do jakiejś nieprzewidzianej sytuacji, w najbliższym czasie na Epic Games Store w Early Access pojawi się gra od The Astronauts. Dotychczas ukazane nam materiały napawają optymizmem, aczkolwiek sam proces powstawania projektu i wszelkie komplikacje z nim związane sprawiają, że czekamy już dosyć długo. W ramach zaostrzenia apetytu w krótką, ale całkiem treściwą podróż zabrał nas nie kto inny, jak sam Adrian Chmielarz.

Witchfire zapowiada się na jeden z bardziej dynamicznych shooterów na rynku z dość ciekawą mechaniką walki. Ostatnio zaś nieco nam ją przybliżono.

Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni [1]

Cyberpunk 2077 HD Reworked Project - modyfikacja ulepszająca tekstury w grze zadebiutuje już w przyszłym miesiącu

Jak wiemy, w grze wcielimy się w tytułowego Łowcę Wiedźm, co pozwoli nam sięgać po niedostępne dla innych zdolności. Przede wszystkim broń nie jest dla nas zwykłym kawałkiem żelastwa ze standardowymi pociskami. Jesteśmy w stanie pobudzić w niej uśpione moce, co pozwoli nam zadawać znacznie większe obrażenia. I tak już na pierwszym progu będziemy dysponowali mechaniką określaną jako Hunger. Każde trafienie krytyczne pozwoli nam uzyskać po kolejnym przeładowaniu kule ze specjalnymi właściwościami. A to zaledwie początek.

Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni [2]

Wymagania sprzętowe Resident Evil 4 PC. Nadchodzący horror będzie obsługiwać Ray Tracing

Im dalej w las, tym więcej dodatkowych zdolności naszej broni uzyskamy. W ten sposób odblokowując kolejny próg prezentowanej poniżej broni, po uprzednim przeładowaniu moc następnego strzału będzie odpowiadać liczbie zadanych wcześniej trafień krytycznych, a na trzecim etapie reload wywoła masowe zamrożenie wrogów. Dodajmy jeszcze, że oręży pojawi się więcej, można zatem zakładać, że każdy z nich będzie posiadać unikalną ścieżkę rozwoju, co naprawdę ma prawo napawać optymizmem. Miejmy tylko nadzieję, że na przekór ostatniemu trendowi deweloperzy odpowiednio przygotują swój projekt pod kątem optymalizacji...

Źródło: Youtube
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.