Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni
Jeżeli nie dojdzie do jakiejś nieprzewidzianej sytuacji, w najbliższym czasie na Epic Games Store w Early Access pojawi się gra od The Astronauts. Dotychczas ukazane nam materiały napawają optymizmem, aczkolwiek sam proces powstawania projektu i wszelkie komplikacje z nim związane sprawiają, że czekamy już dosyć długo. W ramach zaostrzenia apetytu w krótką, ale całkiem treściwą podróż zabrał nas nie kto inny, jak sam Adrian Chmielarz.
Witchfire zapowiada się na jeden z bardziej dynamicznych shooterów na rynku z dość ciekawą mechaniką walki. Ostatnio zaś nieco nam ją przybliżono.
Cyberpunk 2077 HD Reworked Project - modyfikacja ulepszająca tekstury w grze zadebiutuje już w przyszłym miesiącu
Jak wiemy, w grze wcielimy się w tytułowego Łowcę Wiedźm, co pozwoli nam sięgać po niedostępne dla innych zdolności. Przede wszystkim broń nie jest dla nas zwykłym kawałkiem żelastwa ze standardowymi pociskami. Jesteśmy w stanie pobudzić w niej uśpione moce, co pozwoli nam zadawać znacznie większe obrażenia. I tak już na pierwszym progu będziemy dysponowali mechaniką określaną jako Hunger. Każde trafienie krytyczne pozwoli nam uzyskać po kolejnym przeładowaniu kule ze specjalnymi właściwościami. A to zaledwie początek.
Wymagania sprzętowe Resident Evil 4 PC. Nadchodzący horror będzie obsługiwać Ray Tracing
Im dalej w las, tym więcej dodatkowych zdolności naszej broni uzyskamy. W ten sposób odblokowując kolejny próg prezentowanej poniżej broni, po uprzednim przeładowaniu moc następnego strzału będzie odpowiadać liczbie zadanych wcześniej trafień krytycznych, a na trzecim etapie reload wywoła masowe zamrożenie wrogów. Dodajmy jeszcze, że oręży pojawi się więcej, można zatem zakładać, że każdy z nich będzie posiadać unikalną ścieżkę rozwoju, co naprawdę ma prawo napawać optymizmem. Miejmy tylko nadzieję, że na przekór ostatniemu trendowi deweloperzy odpowiednio przygotują swój projekt pod kątem optymalizacji...
Powiązane publikacje

Pixgun - intrygujące demo gry 2D w stylu pixel art debiutuje na festiwalu Steam Next od niezależnego polskiego studia
5
Postal 2 Redux - powstaje odświeżona wersja jednej z najbrutalniejszych gier w historii
17
Silent Hill Remake oficjalnie potwierdzony. Polskie studio Bloober Team bierze się za odświeżenie pierwszej gry z serii
8
Wiedźmin 3 może otrzymać jeszcze jeden dodatek do gry. Nowa zawartość ma powstawać we współpracy ze studiem Fool's Theory
49