adrian chmielarz
Witchfire - zaprezentowano nowy zapis rozgrywki z gry polskiego studia The Astronauts. Znamy też datę debiutu tytułu

Proces produkcji strzelanki Witchfire trwa już wiele lat. Wystarczy przypomnieć, że projekt był pierwotnie zapowiedziany w 2017 roku. Od tego czasu przeszedł sporo zmian koncepcyjnych. Wygląda jednak na to, że polskie studio The Astronauts jest niemal gotowe do udostępnienia pierwszej wersji gry. Na Summer Game Fest 2023 zaprezentowano nowy, choć dosyć krótki, zapis rozgrywki, a także ujawniono, kiedy produkcja trafi na rynek.
Witchfire - twórcy zaprezentowali złożony system zaklęć. Polski tytuł pozwoli wcielić się w zabójczego maga

Nad Witchfire polskie studio The Astronauts pracuje już od kilku lat. Mimo że wciąż nie poznaliśmy ostatecznej daty premiery, to twórcy regularnie dzielą się z graczami efektami swojej pracy. W ubiegłym miesiącu Adrian Chmielarz ujawnił szczegóły dotyczące mechaniki broni palnej, a teraz przyszła kolej na czary. Podczas Future Games Show 2023 przedstawiono system zaklęć, który pomoże w sprawnej i jednocześnie widowiskowej eliminacji przeciwników.
Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni

Jeżeli nie dojdzie do jakiejś nieprzewidzianej sytuacji, w najbliższym czasie na Epic Games Store w Early Access pojawi się gra od The Astronauts. Dotychczas ukazane nam materiały napawają optymizmem, aczkolwiek sam proces powstawania projektu i wszelkie komplikacje z nim związane sprawiają, że czekamy już dosyć długo. W ramach zaostrzenia apetytu w krótką, ale całkiem treściwą podróż zabrał nas nie kto inny, jak sam Adrian Chmielarz.
Witchfire od Adriana Chmielarza i studia The Astronauts wygląda pięknie na nowych screenach. Wiemy, dlaczego powstaje tak długo

Założone przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts – składające się ze współtwórców Painkillera i Bulletstorm z czasów People Can Fly – opublikowało w swoim wpisie na oficjalnej stronie internetowej nowe informacje o postępach prac nad obiecująco się zapowiadającą strzelaniną Witchfire. Podzieliło się również nowymi screenami, na których grafika prezentująco się całkiem wybornie. Jest to zasługa wykorzystania silnika Unreal Engine 4 i techniki fotogrametrii, której efekty mogliśmy...
Painkiller - pamiętacie tę strzelaninę? Właśnie skończyła 15 lat

W 2004 roku nikt nie spodziewał się takiego hitu, wychodzącego z małego, polskiego studia People Can Fly, założonego dwa lata wcześniej przez Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego. W Polsce, która do 2004 roku raczej nie słynęła z dobrych gier FPS (z nielicznymi wyjątkami, jak Chrome i Mortyr), Painkiller był prawdziwym objawieniem: dynamiczna strzelanina, pełna smacznie zaprojektowanych poziomów i wymagających bossów, na dodatek wypełniona niezwykłymi monstrami i całkiem...
Data premiery Witchfire: egzekucja wiedźm od Adriana Chmielarza

Nad grą pt. Witchfire redakcja PurePC pochyliła się już z końcem ubiegłego roku, kiedy to polskie studio deweloperskie The Astronauts Adriana Chmielarza podczas The Game Awards 2017 zaprezentowało swój nowy projekt, będący właśnie tytułem Witchfire. Po zapowiedzi o projekcie zupełnie ucichło, jednak zgodnie z ostatnią wypowiedzią samego Chmielarza umieszczoną w tzw. dziennikach deweloperskich - gra ma się dobrze. Co więcej, w każdą środę twórcy aktualizować będą ów dziennik, umieszczając...
Test kart graficznych AMD Radeon RX 9070 XT vs NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti - Dobra wydajność w rozsądnej cenie? Czy to możliwe?
Recenzja Zorin OS - Linux w końcu lepszy od Windowsa? Testy w grach, programach oraz obsługa AI z udziałem GeForce GTX 1660 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT kontra NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti - Jak wypada wydajność topowego RDNA 4 względem Blackwell?
AMD Radeon RX 9070 XT oraz Radeon RX 9070 - Specyfikacja, cena i wydajność kart graficznych RDNA 4
Test karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 5070 - Miała przegonić GeForce RTX 4090, ale okazała się GeForce RTX 4070 Super V2