ubisoft montpellier
Beyond Good & Evil 2 - tworzona w nieskończoność gra otrzymała nowego zarządzającego. Prace miały wreszcie ruszyć z kopyta
Ponad dwadzieścia lat minęło od premiery kultowej gry action adventure od Ubisoftu. W międzyczasie zapowiedziano powstanie sequela, ale aż po dziś dzień nie możemy się go doczekać. Tym sposobem mamy do czynienia z jedną z najdłużej trzymanych w "lodówce" pozycji - i na tym etapie niejednokrotnie już powątpiewano w to, czy kiedykolwiek dojdzie do premiery. Ale być może dopiero teraz fatalna passa dobiegnie końca i projekt dojdzie do skutku.
Prince of Persia: The Lost Crown - Ubisoft stawia na rozwój swojej udanej gry. Zapowiedziano zawartość popremierową
Branżowy gigant rozpoczął ten rok kalendarzowy nieco inaczej niż zwykle ostatnimi czasy - bo od gry niebędącej zwykłym odcinaniem kuponów. Pomimo mało entuzjastycznego wstępnego odbioru (w dużej mierze przez niestandardowe fabularne rozwiązania) The Lost Crown zaskoczyło ciekawymi mechanikami czy niezwykle płynną rozgrywką. Niestety, ale w parze z dobrymi ocenami nie idzie sprzedaż. Ubisoft jednak nie poddaje się i nadal będzie rozwijać projekt.
Beyond Good and Evil 2 - nie żyje Emile Morel, dyrektor kreatywny gry tworzonej przez studio Ubisoft Montpellier
Smutne wieści płyną ze studia Ubisoft Montpellier. W wieku 40 lat zmarł dyrektor kreatywny gry Beyond Good and Evil 2 – Emile Morel. Był bardzo doświadczonym pracownikiem francuskiego dewelopera. Nową funkcję objął zaledwie kilka miesięcy temu. Swoje kondolencje wyrazili współpracownicy. Trudno na razie wyrokować, jak to wydarzenie wpłynie na proces tworzenia gry, który i tak od dłuższego czasu jest bardzo skomplikowany.
Beyond Good and Evil 2 - studio Ubisoft Montpellier odpowiedzialne za grę pod lupą francuskiej inspekcji pracy
Prace nad Beyond Good and Evil 2 trwają w bliżej niesprecyzowanej formie, co najmniej od 2008 roku. Jest to prawdopodobnie najdłużej tworzona gra w historii branży i wiele wskazuje na to, że cały proces nie doczeka się szczęśliwego zakończenia. Przyszłość projektu Ubisoft Montpellier jest bardzo niepewna. Szeregi francuskiego dewelopera opuścił ostatnio dyrektor zarządzający, a samo studio musi mierzyć się z kontrolą prowadzoną przez organy państwowe.


























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu