optical flow accelerator
Frame Generation może trafić na GeForce RTX 3000. NVIDIA rozważa różne scenariusze, a przecież DLSS 4 nie potrzebuje już Optical Flow

Już niebawem, wraz z konsumenckimi kartami graficznymi Blackwell, na rynku zadebiutuje technika NVIDIA DLSS 4. Funkcja pozwoli generować aż trzy dodatkowe klatki na każdą prawdziwą, co znacząco zwiększy liczbę FPS-ów w wybranych grach. Multi Frame Generation trafi jednak tylko na układy GeForce RTX 5000, a poprzednia wersja generatora klatek (z pewnymi ulepszeniami) pozostanie dostępna na kartach GeForce RTX 4000. To może się jednak zmienić w przyszłości.
Test NVIDIA DLSS 3 Frame Generation i opóźnienień systemowych. Czy dodatkowe klatki wpływają na płynność obrazu?

Wraz z premierą nowej generacji kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4000, producent wprowadził także technikę DLSS 3, która zawiera w sobie łącznie trzy funkcjonalności: DLSS Super Resolution (wcześniej znany jako DLSS 2), NVIDIA Reflex oraz Frame Generation, który potrafi nawet kilkukrotnie zwiększyć wydajność w obsługiwanych grach. W kontekście DLSS 3 najwięcej pytań, jakie się rodzi w sieci, dotyczy tego jak bardzo wzrasta input lag i jak to wpływa na faktyczne odczucia z grania. Na przykładzie...
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 50 SUPER mają ukazać się jeszcze w tym roku. To dobra wiadomość dla niecierpliwych graczy
Jaki procesor kupić? Co wybrać w cenie od 400 do 3500 złotych? Lepszy Intel czy AMD? Poradnik zakupowy na lipiec 2025
AMD Radeon RX 9070 XT nadal na szczycie listy bestsellerów w MindFactory. Również tańsze modele RDNA 4 są rozchwytywane
AMD planowało wydanie układu RDNA 3 mającego rywalizować z GeForce RTX 4090? Mamy zdjęcia prototypowego chłodzenia
Sterowniki NVIDIA 590.26 w wersji preview wprowadzają obsługę Smooth Motion dla kart GeForce RTX 4000