optical flow accelerator
Frame Generation może trafić na GeForce RTX 3000. NVIDIA rozważa różne scenariusze, a przecież DLSS 4 nie potrzebuje już Optical Flow
Już niebawem, wraz z konsumenckimi kartami graficznymi Blackwell, na rynku zadebiutuje technika NVIDIA DLSS 4. Funkcja pozwoli generować aż trzy dodatkowe klatki na każdą prawdziwą, co znacząco zwiększy liczbę FPS-ów w wybranych grach. Multi Frame Generation trafi jednak tylko na układy GeForce RTX 5000, a poprzednia wersja generatora klatek (z pewnymi ulepszeniami) pozostanie dostępna na kartach GeForce RTX 4000. To może się jednak zmienić w przyszłości.
Test NVIDIA DLSS 3 Frame Generation i opóźnienień systemowych. Czy dodatkowe klatki wpływają na płynność obrazu?
Wraz z premierą nowej generacji kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4000, producent wprowadził także technikę DLSS 3, która zawiera w sobie łącznie trzy funkcjonalności: DLSS Super Resolution (wcześniej znany jako DLSS 2), NVIDIA Reflex oraz Frame Generation, który potrafi nawet kilkukrotnie zwiększyć wydajność w obsługiwanych grach. W kontekście DLSS 3 najwięcej pytań, jakie się rodzi w sieci, dotyczy tego jak bardzo wzrasta input lag i jak to wpływa na faktyczne odczucia z grania. Na przykładzie...



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu