Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

listan

PurePC z wizytą w głównej siedzibie marki be quiet!

PurePC z wizytą w głównej siedzibie marki be quiet!

Bez brzydkiego pokazywania palcami każdy z nas zdaje sobie sprawę, że firmy obecne na rynku podzespołów komputerowych można podzielić na dwa skrajne obozy. Jedne z nich to marki, które specjalizują się w wyszukiwaniu ofert na azjatyckim rynku OEM, wybieraniu najlepszych propozycji, wprowadzaniu drobnych zmian i sprzedawaniu tego jako swoje. Drugie zaś to zupełnie inna para kaloszy, tutaj od początku do końca mowa o autorskich dziełach, które są owocem długiej i żmudnej pracy nad projektem, produkcją...

be quiet! Silent Loop - ciche układy chłodzenia wodnego AiO

be quiet! Silent Loop - ciche układy chłodzenia wodnego AiO

Rynek chłodzeń komputerowych jest bardzo rozległy, a każdy zainteresowany jeśli odpowiednio dobrze poszuka, znajdzie coś dla siebie. Występują modele o w różnych kształtach, wysokościach, kolorach i sposobie działania. Mamy do czynienia z rozwiązaniami dołączanymi do procesorów (tak zwany BOX), autorskimi wieżowcami czy przystępnymi chłodzeniami cieczą typu All in One. Jednak w przypadku WC może być tanio i wydajnie, tanio i cicho, lub wydajnie i cicho, ale nie tanio. Do tej pory przeważnie rozwiązania...

be quiet! Pure Rock Slim - małe chłodzenie do wielkich zadań

be quiet! Pure Rock Slim - małe chłodzenie do wielkich zadań

W przypadku chłodzeń sprawa ma się identycznie do innych komputerowych podzespołów. Rynek odbiorców jest bardzo duży, a konsumenci potrafią posiadać diametralnie różne upodobania oraz wymagania. Jedno jest niezmienne - są pewne marki, które posiadają już silną pozycję na rynku. Jedne osiągnęły to ciężką pracą w postaci wydajnych układów, inne zaatakowały ceną, kolejne kulturą pracy a jeszcze inne to masa pieniędzy wpompowana w public relations. Pod względem stosunku wydajności do ciszy...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.