jason schreier
Halo - studio 343 Industries również zwalnia pracowników. Wiemy już, czy kolejne przygody Master Chiefa są zagrożone

Niedawne zwolnienia pracowników dokonane przez firmę Microsoft dotknęły także deweloperów gier. Wśród studiów, które ucierpiały w sposób szczególny, są deweloperzy najnowszych edycji gier z serii Halo – 343 Industries. Choć dokładnych liczb nie znamy, z pracą mieli pożegnać się nawet niektórzy weterani, pracujący w studiu przez ponad 10 lat. Z oficjalnego oświadczenia deweloperów wynika jednak, że ma to nie wpłynąć na produkcję kolejnych odsłon popularnej strzelanki.
Anthem Next skasowane przez EA. Electronic Arts porzuca grę studia BioWare – nie będzie więcej aktualizacji

Przed premierą gry koncern Electronic Arts oczekiwał po Anthem sukcesu, którego nie udało się osiągnąć. Gra została dość mocno skrytykowana przez recenzentów i jeszcze bardziej przez graczy, co potwierdzają średnie oceny (ledwie ponad 50-60% od krytyków w agregatorze Metacritic). Studio BioWare, twórcy utrzymanej w klimacie science fiction kooperacyjnej strzelaniny z elementami RPG, miało plany na rozwój gry, których też nie udało się spełnić. Rok temu Casey Hudson, ówczesny dyrektor generalny,...
Call of Duty: Vietnam - taki tytuł może nosić tegoroczna odsłona gry

Kiedy twórcy serii Call of Duty kombinowali co by tu zrobić, aby przywrócić serii dawny blask, twórcy Battlefielda nie oglądając się na konkurencję, po prostu posłuchali graczy, dostarczając im na powrót uniesień związanych z okresem pierwszo- i drugowojennym. Cóż, studio Sledgehammer Games poczyniło w końcu także i swoją drugowojenną odsłonę (Call of Duty: WWII) jednak zdaniem wielu, nie dorastała ona do pięt, wypuszczonemu rok wcześniej Battlefieldowi 1. Z tegoroczną odsłoną Call of Duty...
Anthem do całkowitej przebudowy. Tym razem spodoba się fanom

Anthem jest w trakcie całkowitej przebudowy i tym razem spodoba się fanom - takiej myśli jest Szef studia BioWare, Casey Hudson, który we wpisie na blogu deweloperskim zdradził kilka niezbyt jednak precyzyjnych szczegółów dotyczących swoich planów. Dla niektórych powrót do tematu gry jaką jest Anthem, może być dość niezrozumiały. Produkcja zaliczyła tragiczny wręcz debiut z początkiem ubiegłego roku, by przepełnić czarę goryczy po (trochę jednak bardziej udanym) Mass Effect: Andromeda. I choć...
NYTimes chce by deweloperzy utworzyli związki zawodowe

Niedawno Jason Schreier rzucił światło na proces powstawania gry Anthem, który najdelikatniej mówiąc był niezwykle turbulentny. Z tytułu, który był w pre-produkcji niemal 6 lat, ostatecznie wyszła gra, która w obecnym kształcie została poskładana do kupy w przeciągu zaledwie 16 miesięcy. Deweloperzy, którzy brali udział w tworzeniu Anthem musieli przez długi czas pracować w tzw. crunchu, czyli okresie permanentnych nadgodzin. Okupili to zdrowiem fizycznym i psychicznym. Jeśli wierzyć zeznaniom...
Anthem miał nie być looter shooterem, nie był także tworzony 6 lat

Jako tytuł tego newsa rozważałem "Anthem, czyli pośmiejmy się jeszcze przez chwilę", ale postanowiłem dać na wstrzymanie i możliwie obiektywnie podejść do tematu, pozostawiając subiektywność czytelnikom w komentarzach. Co tym razem jeśli chodzi o ostatnią produkcję studia BioWare? Okazuje się, że dziennikarz Kotaku, Jason Schreier, który ostatnio uraczył nas przeciekami o mocy konsol następnej generacji tym razem przyjrzał się bliżej byłym i obecnym pracownikom BioWare. Przeprowadził wywiady...
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090
NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti - Podkręcono pamięć karty graficznej. Kości GDDR7 od SK hynix osiągnęły 34 Gb/s