Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

daedalic entertainment

The Lord of the Rings: Gollum - porażka gry sprawiła, że Daedalic kończy z tworzeniem gier. Zajmie się czymś innym

The Lord of the Rings: Gollum - porażka gry sprawiła, że Daedalic kończy z tworzeniem gier. Zajmie się czymś innym

The Lord of the Rings: Gollum - z jednej strony przyjemna, niewymagająca przygoda w uniwersum Władcy Pierścieni, z drugiej zaś koszmarna porażka niemieckiego studia Daedalic Entertainment. Na tyle koszmarna, że obecnie w serwisie Metacritic figuruje ona z ocenami 39/100 i 2,3/10 odpowiednio od recenzentów i graczy. I na tyle koszmarna, że pociągnęła za sobą poważną decyzję deweloperów. Daedalic rezygnuje oficjalnie z tworzenia kolejnych gier.

Recenzja gry The Lord of the Rings: Gollum - nowa przygoda w uniwersum Władcy Pierścieni. Fajna, tylko po co ten ray tracing?

Recenzja gry The Lord of the Rings: Gollum - nowa przygoda w uniwersum Władcy Pierścieni. Fajna, tylko po co ten ray tracing?

Z Władcą Pierścieni jest już tak, że uniwersum to nie otrzymało zbyt wielu udanych "eGRAnizacji". Nie da się nie wspomnieć co prawda o tytułach takich jak Śródziemie: Cień Mordoru czy Śródziemie: Cień Wojny, ale trzeba też przyznać, że nie były to produkcje celowane w zbyt szerokie grono graczy. Mieliśmy tu wszak do czynienia ze slasherami, które nie są najbardziej rozchwytywanym gatunkiem. To samo można powiedzieć o debiutującym właśnie The Lord of the Rings: Gollum - jest to bądź co bądź...

The Lord of the Rings: Gollum - trailer prezentujący rozgrywkę i uwzględniający walory płynące z ray tracingu

The Lord of the Rings: Gollum - trailer prezentujący rozgrywkę i uwzględniający walory płynące z ray tracingu

Grę pt. The Lord of the Rings: Gollum zapowiedziano wiosną 2019 r. Wówczas to dowiedzieliśmy się, że akcja produkcji umieszczona została przed wydarzeniami z książek, ale już po tym, jak Gollum zdobył Jedyny Pierścień. Ciekawie zapowiadał się także sam gameplay – jako miks skradanki i przygodowej gry akcji, gdzie dużą wagę będą miały wybory moralne zarówno Golluma jak i Smeagola. Niestety ze względu na grafikę gra niekoniecznie spodobała się graczom. Nic więc dziwnego, że premiera produkcji...

Edge of Sanity - Daedalic Entertainment wyda polski survival horror w stylu graficznym Valiant Hearts i z Lovecraftem w tle

Edge of Sanity - Daedalic Entertainment wyda polski survival horror w stylu graficznym Valiant Hearts i z Lovecraftem w tle

Daedalic Entertainment to niemiecki deweloper i wydawca gier, który ma na swoim koncie bardzo udane, niekiedy legendarne wręcz produkcje. Zasłynął przygodówkami takimi jak Deponia, The Whispered World czy Memoria, ale grzechem byłoby zapomnieć o futurystycznym, moim zdaniem bardzo niedocenionym State of Mind. Obecnie studio pracuje nad przygodówką TPP pt. The Lord of the Rings: Gollum, ale jak się okazuje — wyda także lovecratfowską produkcję studia Vixa Games.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.