Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Lord of the Rings: Gollum - trailer prezentujący rozgrywkę i uwzględniający walory płynące z ray tracingu

Dominik Wiśniewski | 25-04-2023 18:00 |

The Lord of the Rings: Gollum - trailer prezentujący rozgrywkę i uwzględniający walory płynące z ray tracinguGrę pt. The Lord of the Rings: Gollum zapowiedziano wiosną 2019 r. Wówczas to dowiedzieliśmy się, że akcja produkcji umieszczona została przed wydarzeniami z książek, ale już po tym, jak Gollum zdobył Jedyny Pierścień. Ciekawie zapowiadał się także sam gameplay – jako miks skradanki i przygodowej gry akcji, gdzie dużą wagę będą miały wybory moralne zarówno Golluma jak i Smeagola. Niestety ze względu na grafikę gra niekoniecznie spodobała się graczom. Nic więc dziwnego, że premiera produkcji została przesunięta już dwa razy.

The Lord of the Rings: Gollum - w sieci pojawił się właśnie nowy zwiastun uwzględniający walory płynące z ray tracingu. 

The Lord of the Rings: Gollum - trailer prezentujący rozgrywkę i uwzględniający walory płynące z ray tracingu [1]

The Lord of the Rings: Gollum PC z zaskakująco wysokimi wymaganiami - na pokładzie GeForce RTX 3080 i 32 GB RAM

Niemieckie studio Daedalic Entertainment, które jest zarówno producentem jak i wydawcą nadchodzącej gry pt. The Lord of the Rings: Gollum, zdecydowanie przysłuchało się temu, co mają do powiedzenia gracze. Dlatego też premiera gry została przesunięta już dwa razy, a sama gra znacząco dopieszczona. Nie spodziewajmy się co prawda grafiki rodem z gier typu AAA (Daedalic to wszak wciąż studio niezależne), ale obecnie wygląda na to, że gra ma szansę na pewien sukces. Wskazuje na to najnowszy trailer prezentujący elementy ray tracingu:

The Lord of the Rings: Gollum - ogłoszono datę premiery gry. Nowe szczegóły związane z mechaniką rozgrywki

Póki co ray tracing potwierdzono wyłącznie dla wersji PC, nie wiadomo więc czy funkcja ta (nawet w ograniczonej wersji) pojawi się na konsolach obecnej generacji. Dodatkowo posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX będą mogli aktywować technikę DLSS. Tym samym The Lord of the Rings: Gollum będzie już jedną z przeszło 200 gier oferujących wsparcie dla DLSS. Na koniec przypomnijmy, że gra zadebiutuje już 25 maja tego roku nie tylko na pecetach i konsolach nowej generacji (PS5, XSX), ale także i na generacji minionej (PS4, XONE). 

Źródło: Daedalic Entertainment
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 30

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.