AI upscaling
Arm szykuje rewolucję w grach mobilnych. Neural Super Sampling niczym NVIDIA DLSS, już w smartfonach w 2026 roku

Producenci układów scalonych stają przed wyzwaniem pogodzenia coraz większej mocy obliczeniowej z ograniczeniami energetycznymi smartfonów. Jednym z najważniejszych kierunków rozwoju stało się wykorzystanie sztucznej inteligencji do optymalizacji grafiki. Wkrótce do grona firm oferujących takie rozwiązania dołączy nowy, potężny gracz, którego technologie mogą na nowo określić standardy w dziedzinie jakości mobilnej rozrywki.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p