Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

21:9

MSI MPG ARTYMIS 343CQR – 34-calowy monitor VA z odświeżaniem 165 Hz, trybem HDR i obsługą konsoli PlayStation 5

MSI MPG ARTYMIS 343CQR – 34-calowy monitor VA z odświeżaniem 165 Hz, trybem HDR i obsługą konsoli PlayStation 5

Firma MSI zaprezentowała MPG ARTYMIS 343CQR, nowy 34-calowy gamingowy monitor dla wymagających graczy. Jest to reprezentant rodziny produktów Artymis, przeznaczony nie tylko dla użytkowników PC, ale także konsol PlayStation 5 i Xbox Series X/S (tak, są konsolowcy, którzy grają na monitorach, niekoniecznie uważając to za „gorsze” doświadczenie względem rozgrywki na dużym telewizorze). Producent z tej okazji przygotował specjalny tryb „Console Mode” pod PS5, który mimo rozdzielczości UWQHD automatycznie...

LG 34GP83A-B UltraGear – ultrapanoramiczny monitor Nano IPS

LG 34GP83A-B UltraGear – ultrapanoramiczny monitor Nano IPS

Firma LG ma już w swojej ofercie kilka 34-calowych gamingowych monitorów o wysokiej częstotliwości odświeżania obrazu. Mowa chociażby o LG 34GN850-B, LG 34GK950F-B i LG 34GK950G-B, do których wkrótce dołączy nowy model. Zakrzywiony LG 34GP83A-B, bo o nim mowa, trafił właśnie do portfolio południowokoreańskiego producenta. Podobnie jak w przypadku starszych monitorów, tak i tutaj zastosowano ekran z autorską 10-bitową matrycą Nano IPS produkowaną przez firmę LG Display. Urządzenie oferuje rozdzielczość...

Death Stranding - jak wypadają karty GeForce RTX 2000 z DLSS 2.0?

Death Stranding - jak wypadają karty GeForce RTX 2000 z DLSS 2.0?

Kilka dni temu NVIDIA poinformowała o zaimplementowaniu techniki DLSS 2.0 do nadchodzącej gry Hideo Kojimy (Death Stranding) w postaci DLSS 2.0. Tym samym posiadacze kart GeForce RTX 2000 będą mogli cieszyć się z dodatkowych klatek na sekundę bez istotnego wpływu na jakość obrazu. Do premiery Death Stranding zostało jeszcze 11 dni, jednak już teraz możemy mniej więcej zobaczyć jaki przyrost klatek na sekundę zostanie odnotowany przy aktywnej technice DLSS 2.0. W sieci pojawiły się bowiem pierwsze...

Death Stranding na PC otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0

Death Stranding na PC otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0

Raptem wczoraj pisaliśmy o planach Hideo Kojimy dotyczących tajemniczego nowego projektu, nad którym twórca pomału rozpoczyna prace. Według wielu osób, nowym tytułem będzie druga część Death Stranding, gdzie ponownie wcielimy się w kuriera Sama Portera. Tymczasem już za dwa tygodnie na komputerach PC zadebiutuje pierwsza odsłona, która na konsolach doczekała się premiery w listopadzie ubiegłego roku. Dotychczas nie poznaliśmy zbyt wielu informacji na temat pecetowej wersji produkcji Kojima Productions....

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.